Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03-01-2015, 16:24   #121
 
one_worm's Avatar
 
Reputacja: 1 one_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputację
Jeżeli się orientuję dobrze, to Molkar ma rację- gramy 3.5 więc żadne tam plagi miejsca nie miały

Co do ilości osób - myślę, że maksymalnie będzie 6, ale jeśli wyjdzie, że 7 to chyba też nikt się nie obrazi?

Aha i taka adnotacja- dostałem naprawdę sporo kart, mam w czym wybierać. Może być tak, że jak dostanę te karty, które są obecnie dogadywane ze mną przez pw/gg i zostaną dogadane...no to sesja szybciej ruszy
Dlatego paczać tutaj w miarę często czy nie będzie czasem mojego postu z informacją, że w sumie zaczynamy imprezę

I drugie info- rozważam wystartowanie dwóch równoległych sesji, właśnie z powodu wielu rewelacyjnych kart. Jednak zobaczymy czy wyjdzie coś z tego (Bo już teraz, biorąc jak leci to bym mógł ze 4 puścić z pełną planowaną obsadą )
 
__________________
Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski.
one_worm jest offline  
Stary 03-01-2015, 16:27   #122
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Hmmm zawsze możesz zostawić karty postaci osób chętnych i kontakt do nich w przypadku jakby któryś z graczy zbyt szybko zapędził się do matulki śmierci wtedy zawsze w całej tej grupie wielu poszukiwaczy i chętnych przygód może wyłonić się kolejna postać / postacie
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 03-01-2015, 17:58   #123
 
Icarius's Avatar
 
Reputacja: 1 Icarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Molkar Zobacz post
Hmmm zawsze możesz zostawić karty postaci osób chętnych i kontakt do nich w przypadku jakby któryś z graczy zbyt szybko zapędził się do matulki śmierci wtedy zawsze w całej tej grupie wielu poszukiwaczy i chętnych przygód może wyłonić się kolejna postać / postacie
E tam lepiej odpalić dwie sesje. Wtedy jest znacznie ciekawiej. To samo miejsce dwie grupy, czasami krzyżująca się akcja.
 
Icarius jest offline  
Stary 03-01-2015, 18:20   #124
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Niby tak, tylko żeby nie było iż rozbicie na 2 sesje sprawi np. pogorszenie ich jakości bo jakby nie patrzeć to jest 2x więcej roboty dla GM`a szczególnie jeśli są to sesje o 2 różnych historiach, ewentualnie jeśli jest to ten sam scenariusz żeby nie było, że przez swoje działania jedna z drużyn zaczyna wyprzedzać akcję drugiej przez co pojawiają się spoilery

Dlaczego obawiam się 2 sesji jednocześnie choć nie mówię że nie jest to ciekawe
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 03-01-2015, 18:25   #125
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
No a co ma edycja mechaniki do timeline? IMO równie dobrze można grać na 3.5 w czasach z 4.0 bo to tak, jakby nie można było prowadzić sesji w Czasach Niepokojów w 3.5, bo teoretycznie wtedy na topie było AD&D?
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!
Sierak jest offline  
Stary 03-01-2015, 18:38   #126
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Raczej niewielki jeśli jedna sesja będzie nastawiona na walkę druga na społecznie, to spojlery będą niewielkie lub nawet ich nie będzie. Owszem będą to dwie różne sesje ale na jednym trenie i z jednymi zakorzeniam początkowym czyli już prościej pisać MG.
Gdyby jednak zdarzenia jednej sesji wpływały na drugą to byłby oczywisty hardcor.

PS. Nie wiemy dokładnie w którym roku gramy jeśli po 1479 RD to Mystra się odrodziła i wszystko wróciło do normy, poza oczywistymi zmianami w ukształtowaniu terenu.
Jednakże akurat Wybrzeże Mieczy nie zmieniło się praktycznie wcale.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 03-01-2015 o 18:55.
Cedryk jest offline  
Stary 03-01-2015, 19:13   #127
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Sierak Zobacz post
No a co ma edycja mechaniki do timeline? IMO równie dobrze można grać na 3.5 w czasach z 4.0 bo to tak, jakby nie można było prowadzić sesji w Czasach Niepokojów w 3.5, bo teoretycznie wtedy na topie było AD&D?
Oj mechanika ma do tego tyle, że podczas Spellplague posypała się magia i w edycji 4.0 mag to całkiem inna bajka niż w 3.5 )


Cytat:
Napisał Cedryk Zobacz post
Raczej niewielki jeśli jedna sesja będzie nastawiona na walkę druga na społecznie, to spojlery będą niewielkie lub nawet ich nie będzie. Owszem będą to dwie różne sesje ale na jednym trenie i z jednymi zakorzeniam początkowym czyli już prościej pisać MG.
Gdyby jednak zdarzenia jednej sesji wpływały na drugą to byłby oczywisty hardcor.

PS. Nie wiemy dokładnie w którym roku gramy jeśli po 1479 RD to Mystra się odrodziła i wszystko wróciło do normy, poza oczywistymi zmianami w ukształtowaniu terenu.
Jednakże akurat Wybrzeże Mieczy nie zmieniło się praktycznie wcale.
Niby tak ale znów jaki sens jest robić jedną sesje całkiem na siekanie a drugą tylko na storyline ?? sama sieczka szybko się nudzi jak i samo gadanie z npcami ;p
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 03-01-2015, 19:41   #128
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Tak ogólnie napisałem. Oczywiście chodzi tylko o główny nacisk w sesji.

Molkar to wszystko w jakim okresie grasz nie warunkuje edycji. Można grać w okresie Spellplague czy też po nim na zasadach 3.5.
Czemu błędnie uważasz że można grać mechanicznie tylko tak jak to jest przedstawione w D&D 4.0
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 03-01-2015 o 20:09.
Cedryk jest offline  
Stary 03-01-2015, 20:31   #129
 
one_worm's Avatar
 
Reputacja: 1 one_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputację
no dobra, bez bicia- D&D 4.0 nie miałem w łapkach Jednak z tego co kojarzę to spellplague nie było w d&d 3.5... więc zakładam, że było w 4.0
Teraz. Jeżeli sama plaga rozwala system magii to średnio trafione się wydaje wpierdaczać magów i innych kapłanów w system 3.5 "Ale działacie bez magii"lub" Dobra, ale magia do 2-giego poziomu only"

Zaś rok jest wymieniony w moim pierwszym poście

Jeżeliby wystartowały dwie sesje na raz, to nie będą mieć wątków wspólnych, po prostu dwie "te same" sesje dla dwóch różnych grup ludzi i podkreślam słowo jeżeli.
 
__________________
Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski.
one_worm jest offline  
Stary 03-01-2015, 20:38   #130
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Jeśli jest to rok 1523RD to magia działa już normalnie.
Wraz z odrodzeniem Mystry w 1479 RD splot uległ naprawie (oczywiście nie cały) i magia działa normalnie.

Oczywiście są miejsca, które zostały zniszczone i magia może działać odmiennie, takie pozostałości spellplague. Jednakże Wybrzeże Mieczy do nich nie należy.
Spellplague - The Forgotten Realms Wiki - Books, races, classes, and more

Prawdziwy problem byłby w grze na terenie Halruaa w tym okresie. lub w miejscach zniszczonych całkowicie tak jak Lurien. :P
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 03-01-2015 o 20:47.
Cedryk jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:45.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172