Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-01-2015, 23:33   #12
Molkar
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Hmmm a nie było to tak ( tu nie pamiętam czy to tylko do cudownych przedmiotów się nie zaliczało ), że każda kolejna cecha jest robiona x2 jeśli przedmiot ma mieć kilka magicznych cech ?
Chociaż tu nie jestem pewien czy to nie tyczyło się właśnie tylko cudownych przedmiotów ale było coś takiego dlatego robienie itemów które miały kilka - kilkanaście magicznych cech było dość drogie np. można było w pierścień wrzucić żeby był on wyżywienia + właśnie ukrywania + skradania i np. odbijania czarów ale wtedy zasada była taka :

Najdroższa cecha cena x1 + kolejna z najdroższych cena x2 + kolejna cena x3 i najtańsza cecha x4

Dlatego większość itemów ma tylko 1 cechę

Oczywiście do tego mnożnika cech nie wlicza się usprawnień w broni i usprawnienia w pancerzu

A więc pancerz +x + magiczna cechax1 + magiczna cechax2 itd
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline