Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-01-2015, 17:55   #18
radogost
 
radogost's Avatar
 
Reputacja: 1 radogost nie jest za bardzo znanyradogost nie jest za bardzo znany
Już mówię.
- balans miedzy rasami był elf i reszta, która zdecydowanie była słabsza, jak miałeś w drużynie elfa to on mógł wszystko a ty nic
- balans między "profesjami walczącymi", wojownikiem walka wręcz, strzelającym
* o ile łuk z siłą 3-4 na początku masakrował, o tyle po tych 2000-3000, mając nadal ten sam łuk byleś bezużyteczny w porównaniu z wojownikiem ww który miał 3 ataki z siła 5-6
- magia
* może o ile same zaklęcia uległy osłabieniu, jednak wg mnie sam mag jest silniejszy,
* moment kiedy wchodzą zaklęcia
* brak ograniczenia w postaci many
* mag z podstawki ssał, dopiero 5 poziom z dodatku dawał mu prawdziwego powera
- tarcza, to mnie i osoby grające razem zawsze rozwalało i zawsze zmienialiśmy, ten kto wymyślił to chyba nie miał pojęcia o działaniu tarczy
- parowanie ciosów, podobnie

Na swoje czasy 1ed była super i bardzo dużo w nią grałem, oczywiście po pewnych poprawkach, jednak w momencie wejścia 2ed, większość rzeczy które sami modyfikowaliśmy(poza magią, która była całkowicie nowa) została poprawiona.

edit

Oczywiście chodzi mi tylko i wyłącznie o mechanikę nie o świat. Na 2ed grałem nawet scenariusz w czasach Sigmara.
 
radogost jest offline