Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-01-2015, 18:58   #19
Asmodian
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Jedynka to w kwestii mechaniki zlepek kilku gier - z których najbardziej widoczny w mechanice jedynki jest Quest i WFB. Jak wspomniał radogost - mechanika w dwójce jest spójniejsza, bardziej przemyślana i zawiera sporo usprawnień robionych przez samych graczy w jedynce aby zlikwidować wiele kwiatków - ot choćby wspomniana przez kolegę magia, czy uber tanki ze statsami wielkich demonów.
Tabelki nigdy mi nie przeszkadzały - to właśnie urok WFRP - albo lecisz na lenia i losujesz wszystko włącznie z kolorem wąsów i masz radochę odgrywając takiego "składaka", albo tworzysz postać taką, na jaką pozwoli MG i wyobraźnia.

Ten argument akurat mnie osobiście bawi
Cytat:
Brak nielogicznych uproszczeń fabularnych - np. według 2ed. krasnoludy i niziołki nie mają kapłanów... choć świątynie i bogów jak najbardziej posiadają. A że w dwójce ostała się ino trójka bogów khazadów, to już inna sprawa...
Dyskutowanie o bogach khazadów i pobożności niziołków przy prawdopodobnej perspektywie zagrania korsarzem mrocznych elfów jest jak filozoficzna dyskusja prowadzona przez hiszpańskich handlarzy żywym towarem w co wierzy ich aktualnie przewożony towar.....cóż, widocznie do każdej sesji powinno się mieć indywidualne nastawienie.
 
Asmodian jest offline