Wątek: Polityka w RPG
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-03-2007, 23:02   #3
Tammo
 
Reputacja: 1 Tammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputację
Wampir czy Legenda prowadzone bez polityki to moim zdaniem wyjątki.

Co do innych systemów, się da. Nawet czasem trzeba. Ba, pyszną zabawę z tego można mieć. Onegdaj rozdzieliliśmy między siebie części Imperium w Warhammerze i każdy z nas opracowywał jedną część. Z czego słynie, jak się rządzi, co ma słabe, co silne, ważni ludzie, ciekawe miejsca itp. Potem prowadziliśmy na zmianę sesję w Reiklandzie, Talabeclandzie, Silvanii, Ostenmarkcie itp. Każda sesja pokazywała odmienny kawałek Imperium, jego dobre i złe strony. A w każdej przewijała się polityka. Co tydzień uzgadnialiśmy posunięcia naszych 'państewek', wzajemnie się przepychając, tworząc sojusze, itp. Pyszna była zabawa.
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem