Wątek: Łowcy Mroku
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-03-2007, 00:34   #7
Darken
 
Darken's Avatar
 
Reputacja: 1 Darken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumny
Konflikty:
Każdy gracz chce wprowadzić swoją wersję historii; mechanika pozwalana zastosowani zasad które kontrolują co dany gracz może opisać, czylimówiąc jaśniej, nad jakim elementem gry ma władzę.


Opowieść:
Wystarczy przejąć kilka razy narrację by prowadzona postać"wygrała". Cóż, dla kombinowania, jak postacią wygrać znajdźcie sobie inną grę. Jeżeli chcesz skonfrontować swoje pomysły z pomysłami innych graczy to dobrze trafiłeś, bo znajdziesz tu narzędzia które to umożliwiają.


Struktura Rozgrywki:
Gra podzielona jest na sceny nie bez powodu; dzięki temu wiadomo iletrwa narracja danego gracza i jak konkretny czyn wpłynie na świat/grę.


Świat:
Trochę absurdalne wydają się zasady, które pozwalają na kontrolowanie poczynań swoich przeciwników. Ale należy zauważyć, że pozwoli to na stworzenie konkretnych scen, pasujących do klimatu świata. Jedynym warunkiem jest dobra znajomość konwencji przez wszystkich graczy.


Wygrana:
Nie jesteś zobowiązany do opisania porażki swojej postaci jeżeli przegrałeś test na kontrolę sceny. Należy wyraźnie odseparować wynik rzutu od wyniku działań postaci. Wygrana to przejęcie narracji,zwycięstwo które pozwala Ci wprowadzić więcej twoich pomysłów.


Rywalizacja:
W czasie gry, może dojść do bardzo pożądanej rywalizacji między graczami. Rywalizacja powinna przyjąć formę ryw. między kierowanymi postaciami. Nikt nie broni aby twoja postać "wygrała" pomimo tego, że wtopiłeś w teście przejęcia narracji. Nadal posiadasz kontrolę nad postacią, ale musisz uwzględnić opisy osoby/osób które razem z tobą tworzą otaczającą wasze postacie rzeczywistość.

Gracze:
Ponieważ nie ma osoby, która prowadzi cała grę, gracze musządokładnie wiedzieć, dlaczego przyszli na sesję i upewnić się że każdy zpozostałych towarzyszy wie o tym. Kiedy macie konflikt w świecierzeczywistym, zastanówcie się czemu? Może jeden z was jest zbyttłamszony przez resztę?
 
__________________
Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych.
Uuuk.
Darken jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem