Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-03-2015, 14:22   #38
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Pokładam tu w Mike'u wielkie zaufanie, on montuje spiski zakręcone jak talerz spagetti.
- No nie? Idziemy, wpadamy, knujemy, zgarniamy, wygrywamyi rozwalamy głwnego boss'a levelu i nagle musimy się wiać bo jesteśmy okrążeni


Cytat:
A moje uwagi były bardziej generalnej natury niż tylko "mag versus coś".
- W ogóle nie znam się a mechanice ŚM... Ale ogólnie jakoś mało do mnie trafia gadka, że jakiś mag czy cokoliwiek innego był taki superfajny. Jeśli w grze pojawiają się kostki to już nie jest nic takie pewne... Do tego od kiedy to dla MG jest "za silna" jakakolwiek postać? No i gdzie jest powiedziane, że tylko BG mogą mieć do dyspozycji magusa?


Cytat:
Tak samo tutaj zamierzałam zagrać mortalem/łowcą, czyli postacią "bez szans" w starciu z czymkolwiek...
- Już ja widziałem różne epickie walki "postaci bez szans" Jak to się mawiało kiedyś "Póki walczysz jesteś zwycięzcą" czy jakoś tak... A walka to walka... Staty i KP to jedno, kostki jeszcze co innego a plan, wykoanie i ostateczny wynik to już całkiem insza inszość. Jest to na tyle nieprzewidywalne, że przynajmniej dla mnie prawie zawsze jest ciekawe.


Cytat:
Cóż, przyjęcie do wiadomości tego, że w RPG może chodzić nie tylko o "napierdalankę" może być trudnym ćwiczeniem umysłowym...