Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-03-2015, 18:56   #44
Guren
 
Guren's Avatar
 
Reputacja: 1 Guren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputację
Stefan z Alphonse Elriciem w kinie
Alfonse oglądał film jednym okiem - Szczerze mówiąc nie znam się na kinie, jak byłem mały to pokazano nam taki film o wampirze w kinie obwoźnym - zamyślił się - Rozumiem twój wybuch ja też zawsze byłem tym młodszym, choć Edward mówił mi za dużo
Wierzę, że twój brat po prostu nie chciał cię martwić, choć to nie mądre

- I w tym problem, ja się nawet na niego wkurzyć nie mogę jak zrobi coś głupiego, bo zaraz go bronią... Kiedy mnie się zaraz zmusza do przeprosin... - skwitował Stefan. - A tym razem nie dość, że zrobił ze mnie idiotę, to jeszcze wykazał zerowe zaufanie, a przede wszystkim potraktował mnie jak głupiego smarkacza, a nie część zespołu. Samotny wilk się cholera znalazł...
Pewno powinienem się przyzwyczaić, że on mi nic nie mówi. Już wcześniej potrafił wracać posiniaczony, czy z jakimś skaleczeniem i twierdził, że się potknął. Jakbym nie wiedział jak wygląda zbity człowiek... Z reguły uznawałem, że taka robota, jakby coś ważnego to by powiedział. Tym razem przegiął... Powinienem się nauczyć, że bez przyciśnięcia będzie tylko durnie szczerzył zęby...

Alfonse zamyślił się:
- Ludzie zawsze bardziej lubią tych łagodnych i potulnych. W naszej rodzinie to Edward był tym irytującym, choć dzieliła nas zbyt mała różnica wieku, co miało pewne wady, wiesz, Winry. Ale rozumiem, że ci niw mówił o swym zdrowiu, Masz, jeśli dobrze zrozumiałem, młodsze rodzeństwo, czy ich też byś martwił?