Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-03-2005, 17:42   #30
Elvin
 
Reputacja: 1 Elvin ma wyłączoną reputację
Cytat:
A co do errat, to powiem szczerze
Erraty z reguły poprawiają błędy w mchnice, i tylko o to chodzi.
Cytat:
Byłbym wdzięczny za więcej informacji o System Reference Document
Przecież zamieściłem link SRD to darmoe materiały do D&D 3,5 ed, pod linkiem masz wszystko.
Cytat:
Nie do końca, przed dwiema kulami ognistymi jest dużo trudniej (jeśli wogole możliwe) uciec... 2 magów to kombo - dość niebezpieczne już...
To poprostu dwa rzuty obronne, a nie jeden, z resztą, czy ja nie słyszem, ze mag to KUPA i nie zdąży nawet czaru rzucić ?
Walka 2vs2 będzie ciekawsza, bo przecież wy macie 2x większą siłę bojową, z tego co mówisz, to woj bez problemów zabija maga :P więc pod względem mechanicznym to tylko na waszą kożyść. Ja wciąż proponuję walke 2vs2, i nawet mam już partnera do walki (nie, nie jest to jakiś super władca zasad i kruczków w D&D jak Darklord ) Więc pojdynek będzie wyrównany, przynajmniej ja i kolega możemy zapewnić ze nie będziemy wykożystywać kruczków i niedopowiedzeń w zasadach.
 
Elvin jest offline