Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > DnD i systemy d20 > Zrujnowana Twierdza
Zarejestruj się Użytkownicy

Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15-03-2005, 14:17   #21
 
Moryc Żółw's Avatar
 
Reputacja: 1 Moryc Żółw ma wyłączoną reputację
Cytat:
zatem w drugiej turze bijesz wroga...
Bijesz? A jak na siebie rzuci Transformację Tensera? I jest już 15-poziomowym wojownikiem z siłą ok. 20 i mieczem +2 w ręce? Co teraz? Transformacja to świetny czar.
 
__________________
Smoki są jak autobusy... Czekasz na nie latami, a nagle zjawiają się dwa...
--------------------------------------------
Nie martwcie się! Żółw Moryc uratuje was przed zagładą!
--------------------------------------------
w00t!! w00t!!
Moryc Żółw jest offline  
Stary 15-03-2005, 14:22   #22
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
Jeśli transformacja wyczarowuje mu miecz (i zbroję), to zwracaam honor, ale chyba nie... Prawda?
Poza tym wątpię (ale przyznaję - nie pamiętam dokładnie) aby zmieniało to siłę aż tak baardzo - o ile wogóle siłę zmienia... A nawet jeśli to nie ma atutów wojownika... I wyszkoleniem mu ustępuje... A już na pewno PW... Pech.
 
Hood jest offline  
Stary 15-03-2005, 14:35   #23
 
Moryc Żółw's Avatar
 
Reputacja: 1 Moryc Żółw ma wyłączoną reputację
Miecza nie wyczarowuje, ale dodaje w tym wypadku 15k6 pw, +2 do siły i +2k4 do zręczności. Poza tym, w najgorszym wypadku, kiedy nawet woj zaczyna, nie przebiegnie 100 m przez jedną turę, a czar rzuci sobie lot... A wtedy wojownik może sobie popatrzyć, jak na jego głowę spadają demony, potwory i kule ogniste...

Cytat:
Przykro mi, ale jeśli wychodzisz ze strefy zagorżenia, powoduje, żebyś opuszczał ją nie wiem jak (poza teleportacją chyba).
W jakich zasadach? Bo w 3.0 tylko, kiedy przez nią przechodzisz, a nie wychodzisz...
 
__________________
Smoki są jak autobusy... Czekasz na nie latami, a nagle zjawiają się dwa...
--------------------------------------------
Nie martwcie się! Żółw Moryc uratuje was przed zagładą!
--------------------------------------------
w00t!! w00t!!
Moryc Żółw jest offline  
Stary 15-03-2005, 18:37   #24
 
Elvin's Avatar
 
Reputacja: 1 Elvin ma wyłączoną reputację
Cytat:
Jeśli ma kłopoty z klarownym wyrażanem myśli to przepraszam. Tak, ale za około 2 tygodnie, ok?
ok, ok, chciałem się tylko upewnić, ale skoro zostaję wyzwany.. to może pozwolę sobie na pare pomysłów
walka 1vs1 może być nudna... co ty na 2vs2, albo 3vs3? wystarczy że dobierzesz sobie kumpli Może Kos(A) by stanął u twojego boku
Jeśli mam brać udział w pojedynku to:
a) edycja 3,5 jest dokładniejsza, poza tym jest SRD, i można z niego kożystać..
b) Tu odrazu powiem ze nie chce urazić nikogo z tego forum, ale w pojedynku tego typu wolałbym żeby czuwały nad nim osoby mające bardzo dużą wiedzę o mechanice dla tego proponuję by ten pojedynek odbył sie na GCA, która jest na dnd.pl
są tam ludzie mający niesamowicie ogromną wiedze o D&D(zasadach) więc zmierzmy się tam, kto będzie chciał to będzie walkę śledził tam, a Ci co są fanatykami tego forum i nie chcą iść tam... dla nich wkleimy walke tu
 
Elvin jest offline  
Stary 17-03-2005, 01:24   #25
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
Najpierw Moryc:

- po transformacji tenesera, nie rzucisz lotu, ani żadnego czaru
- rzucenie lotu jest JAK JUŻ PISAŁEM jedynym dobrym sposobem pokonania wroga naziemnego - jednak jeśli ten strzela to po ptokach (taki mistyczny dla przykładu)...
- a jeśli bojownik zacznie pojedynek atakując cię zza winkla, albo stojąc tuż przed tobą nie zdążysz nawet pierdnąć (argument o odległości 100 metrów JAK JUŻ PISAŁEM jest tak sensowny jak argument, że zaczynamy twarzą w twarz - jeden jest skrajnie korzystny dla maga, drugi dla wojownika... zresztą GDYBY BABKA MIAŁA WĄSY... TO BY BYŁA WOJEWODĄ...

Cytat:
W jakich zasadach? Bo w 3.0 tylko, kiedy przez nią przechodzisz, a nie wychodzisz...
Czytaj - str. 122 "Podr. Gracza"

Teraz Elvin:

Cytat:
walka 1vs1 może być nudna... co ty na 2vs2, albo 3vs3?
Zamysłem pojedynku miało być dowiedzenie wyższości danej klasy... Jeśli wolisz pojedynek grupowy chętnie, jednak nie we wspmnianym już celu...

Nie znam skrótu SRD - oświecisz mnie?

Szczerze powiedziawszy argument o bardzo dużej wiedzy o mechanice do mnie nie przemawia z uwagi na fakt, że zasady są zapisane w podręczniku... Wątpliwości magą powstawać jedynie w kwestii ich interpretacji (a ta podniesiona może zostać wszędzie...).

Jeśli natomiast boisz się stronniczości, spokojnie, jestem tutaj nową osobą (odsyłam do profilu) i nie sądzę, aby ktokolwiek zechciał mnie faworyzować (zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę moją swarliwą naturę ]:->).

Co się zaś tyczy wersji 3,5 ok, ale z uwagi na fakt, że jest ona po angielskiemu każdy tłumaczący może rozumieć zasady zgoła inaczej...
 
Hood jest offline  
Stary 17-03-2005, 11:23   #26
 
Moryc Żółw's Avatar
 
Reputacja: 1 Moryc Żółw ma wyłączoną reputację
Cytat:
- po transformacji tenesera, nie rzucisz lotu, ani żadnego czaru
Podawałem ewentualności.

Cytat:
- rzucenie lotu jest JAK JUŻ PISAŁEM jedynym dobrym sposobem pokonania wroga naziemnego - jednak jeśli ten strzela to po ptokach (taki mistyczny dla przykładu)...
Mówimy tutaj o konkretnej sytuacji.

Cytat:
- a jeśli bojownik zacznie pojedynek atakując cię zza winkla, albo stojąc tuż przed tobą nie zdążysz nawet pierdnąć (argument o odległości 100 metrów JAK JUŻ PISAŁEM jest tak sensowny jak argument, że zaczynamy twarzą w twarz - jeden jest skrajnie korzystny dla maga, drugi dla wojownika... zresztą GDYBY BABKA MIAŁA WĄSY... TO BY BYŁA WOJEWODĄ...
Wcześniej pisałeś, że klatą w klate by przegrał. Więc ja mówię, że 100 m od siebie by wygrał...

Cytat:
Czytaj - str. 122 "Podr. Gracza"
Czytam i cytuję...

Cytat:
Przestrzeń, z której zaczynasz, uważana jest za nie zagrożoną i dlatego też twoi przeciwnicy nie dostaną okazyjnego ataku.[...]Dodatkowo, kiedy twoją jedyną czynnościąbędzie krok 1,5m, wrogowie nie mają okazyjnego ataku
A więc przykro mi...
 
__________________
Smoki są jak autobusy... Czekasz na nie latami, a nagle zjawiają się dwa...
--------------------------------------------
Nie martwcie się! Żółw Moryc uratuje was przed zagładą!
--------------------------------------------
w00t!! w00t!!
Moryc Żółw jest offline  
Stary 17-03-2005, 12:13   #27
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
Pozwól, że ja zacytuję:

"Jeżeli poruszasz się w obrębie czyjegoś obszaru zagrożenia, lub przekraczasz jego granice, zwykle prowokujesz okazyjny atak. Jeśli twoją jedyną czynnością jest poruszanie się (nie bieg) [zauważ: JEDYNĄ nie rzucanie zaklęcia itd, więc cała runda schodzi na przejście, a w tym czasie bojownik ma swój regularny atak] w czasie twojej akcji, przestrzeń, z której zaczynasz uważana jest za niezagrożoną i dlatego też twoi przeciwnicy nie zyskają okazyjnego ataku przeciwko tobie. Jeżeli wkroczysz w następny obszar zagrożenia, wrogowie mogą cię zaatakować, kiedy będziesz go opuszczał. Dodatkowo, jeśli twoją jedyną czynnością jest krok 1,5 metrowy, wrogowie nie mają okazyjnego ataku przeciw tobie."

Zatem nie ma okazyjnego w sytuacji, gdy jedynie się poruszasz - darując sobie atak, czy inną akcję std.
Atak okazyjny to atak, który wykorzystuje fakt, że z jakichś powodów bronisz się gorzej. Jeśli zatem postanawiasz uciec od wroga sprowokujesz go, ale wycofując się tyłem nie, jednak wtedy poruszasz się wolniej niż przeciwnik...
Więc dobrze, że Ci przykro, bo się mylisz...

Cytat:
Mówimy tutaj o konkretnej sytuacji.
Taki sposób jest dobry na każdą sytuację. Jest jedynym sposobem, jaki pozwala magowi wygrać. A kto powiedział, że mistyczny nie jest wojownikiem? Skoro mag ma księgę (ma czary, nie ma gołej klaty) to nie możesz odbierać łucznikowi łuku (albo chociaż kamieni). Poza tym, ja też podawałem EWENTUALNOŚCI...
Nie widzę powodu, aby ustawiać wojownika 100m od maga... Zazwyczaj walki nie zaczyna się z takiej odległości. Na gołe klaty to nie znaczy, że nie może być zza winkla. Zrozum czlowieku, 100m od maga to faworyzacja maga i mag powinien wygrać. 0,5m od maga to faworyzacja wojownika, wojownik powinien wygrać. Ty podajesz sytuacje szczególne, ja też mogę - ale to do niczego nie prowadzi. To jakbys chciał podać sytuację - wyobraź sobie, że wojownik jest związany, nieprzytomny i na -8... No pewnie, że mag wygra...

[ Dodano: 2005-03-17, 12:19 ]
Poza tym o ile mnie pamięć nie myli arena LastInn nie ma wymiarów pozwalających na ustawienie się na 100m

Elvin - jak widzę - nie ma ochoty na pojedynek tu na tym forum i 1 na 1. Skoro tak bronisz magów, może my się spotkamy 1 na 1 na ubitej ziemi? Powiedzmy za ok. 2 tygodnie, jak znajdę trochę czasu?!
 
Hood jest offline  
Stary 17-03-2005, 14:13   #28
 
Elvin's Avatar
 
Reputacja: 1 Elvin ma wyłączoną reputację
Cytat:
Zamysłem pojedynku miało być dowiedzenie wyższości danej klasy... Jeśli wolisz pojedynek grupowy chętnie, jednak nie we wspmnianym już celu...
Dla czego nie ? 2 magów przeciwko dwóm innym klasą, na jedno wyjdzie.
Cytat:
Nie znam skrótu SRD - oświecisz mnie?
Oświecę <rzuca oświecenie> SRD = System Reference Document =
SRD

Cytat:
Szczerze powiedziawszy argument o bardzo dużej wiedzy o mechanice do mnie nie przemawia z uwagi na fakt, że zasady są zapisane w podręczniku... Wątpliwości magą powstawać jedynie w kwestii ich interpretacji
Ale wychodzi wiele errat, a ludzie tam znają się z nimi dość dobrze.
Cytat:
Jeśli natomiast boisz się stronniczości, spokojnie, jestem tutaj nową osobą (odsyłam do profilu) i nie sądzę, aby ktokolwiek zechciał mnie faworyzować
Ja też, ale mimo to wolę pojedynek na GCA.

Cytat:
Elvin - jak widzę - nie ma ochoty na pojedynek tu na tym forum i 1 na 1. Skoro tak bronisz magów, może my się spotkamy 1 na 1 na ubitej ziemi? Powiedzmy za ok. 2 tygodnie, jak znajdę trochę czasu?!
Tak, wolę pojedynkować sie na GCA, ale wyzwanie przyjmuję, ale jak mówiłem, proponuje wake z duetach lub po 3 osoby (za tym nie bardzo jestem, pote będą problemy organizacyjne.
 
Elvin jest offline  
Stary 17-03-2005, 15:32   #29
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość


Cytat:
Dla czego nie ? 2 magów przeciwko dwóm innym klasą, na jedno wyjdzie.
Nie do końca, przed dwiema kulami ognistymi jest dużo trudniej (jeśli wogole możliwe) uciec... 2 magów to kombo - dość niebezpieczne już...

Byłbym wdzięczny za więcej informacji o System Reference Document...

A co do errat, to powiem szczerze, że jeśli zmieniają one treść podręczników, to nagle może się okazać, że istotnie MAG jest przepotężny... A ja spieram się o zasady zawarte w podręczniku... Byćmoże erraty poprawiły jakieś błędy w tej kwestii ??
 
Hood jest offline  
Stary 17-03-2005, 17:42   #30
 
Elvin's Avatar
 
Reputacja: 1 Elvin ma wyłączoną reputację
Cytat:
A co do errat, to powiem szczerze
Erraty z reguły poprawiają błędy w mchnice, i tylko o to chodzi.
Cytat:
Byłbym wdzięczny za więcej informacji o System Reference Document
Przecież zamieściłem link SRD to darmoe materiały do D&D 3,5 ed, pod linkiem masz wszystko.
Cytat:
Nie do końca, przed dwiema kulami ognistymi jest dużo trudniej (jeśli wogole możliwe) uciec... 2 magów to kombo - dość niebezpieczne już...
To poprostu dwa rzuty obronne, a nie jeden, z resztą, czy ja nie słyszem, ze mag to KUPA i nie zdąży nawet czaru rzucić ?
Walka 2vs2 będzie ciekawsza, bo przecież wy macie 2x większą siłę bojową, z tego co mówisz, to woj bez problemów zabija maga :P więc pod względem mechanicznym to tylko na waszą kożyść. Ja wciąż proponuję walke 2vs2, i nawet mam już partnera do walki (nie, nie jest to jakiś super władca zasad i kruczków w D&D jak Darklord ) Więc pojdynek będzie wyrównany, przynajmniej ja i kolega możemy zapewnić ze nie będziemy wykożystywać kruczków i niedopowiedzeń w zasadach.
 
Elvin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:42.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172