Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-04-2015, 13:32   #54
Tadeus
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Jest i druga strona. Głupia nudna potyczka ze słabymi popychadłami może toczyć się w nieskończoność, bo wychodzą lipne rzuty, gracze mogą się załamywać, bo zrobili wojownika weterana tysiąca bitew, któremu jednak na sesji jakoś nie udaje się wykazać w żadnej z nich. Ktoś tam ma konkretną wizję swojej postaci, ale jednak mechanika go mocno ogranicza i ciągle sprowadza na ziemię.

W przypadku braku mechaniki, dobry MG po prostu widzi w czym gracze się wyspecjalizowali, jakie mają cele i jakie wydarzenia przyniosą im satysfakcję. I przydziela im odpowiednio motywującą ilość sukcesów i porażek. Ma również możliwość takiego ustawienia wydarzeń, by były jak najbardziej dynamiczne i filmowe.
 
Tadeus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem