Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-04-2015, 13:49   #57
archiwumX
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Autumm Zobacz post
Ale jak gracz nie chce poznać/zaakceptować podstawowych realiów settingu... to dopiero jest *&^@$!#!#!*@ problem
Ciekawe sformułowanie... Tylko się pojawia kilka pytań:
- Realia to sugerowany sposób gry? WOD to emo, a DND to planszówka?
- BG nie może się buntować? Nie może dążyć do zmiany zastanej rzeczywistości?
- Jak MG wybierze tzw. kolor (takie pojęcie z Neuroshimy) to nie można mu dorzucać domieszek innego?

Cytat:
Napisał Cattus Zobacz post
MG może też w razie potrzeby naginać mechanikę zależnie od potrzeb, żeby uniknąć takich głupot. Byle z głową, aby jej nie łamać...
Toż to munchin!
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 03-04-2015 o 13:52.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem