Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-04-2015, 15:50   #88
archiwumX
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Matyjasz Zobacz post
Tak samo jak gdzieś widziałem pomysł pula 20 kości i liczenie sukcesów. Mniej upierdliwe ale też straszne.
Ten pomysł jest charakterystyczny dla trendu, który się nazywa grami narracyjnymi. Wiesz co? To niezły paradoks... Gry, które roszczą sobie miano dramy odrzucają cię przez zbyt skomplikowaną mechanikę. (dobrotliwy śmiech)

Cytat:
Napisał Matyjasz Zobacz post
Także pamiętanie +1 za X, +2 za Y, +1 za Z, ataki okolicznościowe ich limit, kiedy nie limit i to wszystko w krótkim zakresie czasowym.
Brrrr....
A może ten limit czasu jest do dupy? Nie wierzę, że ludzie osiągają taki poziom immersji, który pozwala na analizę sytuacji z poziomu łuku odruchowego...
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 10-04-2015 o 16:06.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem