Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-04-2015, 22:42   #106
archiwumX
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Clutterbane Zobacz post
Ludzie sobie Księstwa Graniczne za wykorzystanie BRP chwalą, a sesji nie zaczynałem od zrobienia czasochłonnej pełnej konwersji, tylko... Napisania rekrutki w godzinę. Wygrałem Internety?
Zwracam honor.

Cytat:
Napisał Clutterbane Zobacz post
Dobry generic w przeciwieństwie do wielu kulawych mechanik jak WFRP, WoD czy Neuroshima się nie zawali przy znacznej modyfikacji zasad, bo zwykle ma bardzo elegancki i zwarty silnik, a reszta rozwiązań to ogromna skrzynka z narzędziami. Z tego powodu jak się zna reguły generica na wylot, można lecieć z tematem na bieżąco.
Tylko jedno votum separatum. WoD nie ma mechaniki autorskiej. Ona też się opiera na jakimś genericu mechanik narracyjnych. Ten generic mógłby wyglądać mniejwięcej tak: Uogólniona Mechanika Gier Narracyjnych.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 12-04-2015 o 22:45.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem