Cytat:
Napisał Clutterbane Jak dobrze pamiętam, to nWoD miał podręcznik podstawowy, taki bez nadnaturali? To by się łapało pod generica |
Stary też to miał
Nawet ciekawie strzeliłeś, ale mi chodziło o co innego. Gdy czytam, że ta gra jest grą narracyjną to z miejsca zakładam, że jej mechanika ma takie cechy:
- w oparciu o cechę i umiejętność buduje się pulę k10
- koszty rozwoju cech rosną proporcjonalnie do ich aktualnego poziomu
- sukcesy zbiera się zazwyczaj z kości, na których padło więcej niż 7
- zazwyczaj mają system wad i zalet, które w sposób "nadnaturalny" modyfikują postać
- kości z wynikiem 10 się przerzuca dopóki wypada na nich taki wynik
- PD przyznaje się pojedyńczo na poszczególne kategorie oceniania
- punktuje się głównie za odgrywanie
Patrząc na tą listę przyznasz, że mam prawo twierdzić, że istnieje jakiś (może nieuświadomiony) generic gier narracyjnych?