Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-04-2015, 19:44   #15
Someirhle
 
Someirhle's Avatar
 
Reputacja: 1 Someirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputację
Broń lepszej jakości nic nie wyrównuje, bo moze ją mieć też druga strona. Problemem jest nie to, że niziołek x ma za niskie statsy, problem stanowi fakt że w porównaniu z równie rozwinietym i bogatym przeciwnikiem, niziołek jest jak on -10.
A to naprawdę całkiem dużo, bo źródła bonusów w WH - raz jeszcze - są ograniczone.
Zamiana wzglednie równoważna to po prostu spuszczenie graczowi z innego atrybutu - instynktownie przychodzi na mysł US - ale też nie o to chodzi.
Bo tak naprawdę niziołek powinien mieć trochę trudniej. Ale moim zdaniem (i autora wątku, najwyraniej) nie aż tyle.

Chodzi mi o to, żeby sytuacyjnie, przy spełnieniu pewnych wymogów, mógł się spotkać z równym sobie na ubitej ziemi i mieć równe szanse.

I taki właśnie cel obrałem przy proponowaniu modyfikacji, które powinny jednocześnie uczynić postać przyjemniejszą w grze, zachować lekką przewagę większych ras dla smaczku i rozwiązać w ten sposób problem OPa. Jedyną wadą rozwiązania jest komplikacja w miarę prostego WH, ale szczerze mówiąc jak patrzę w zasady broni to wcale nie są mniej skomplikowane niz te rozwiązania.
 
__________________
Cogito ergo argh...!
Someirhle jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem