Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-04-2015, 07:42   #12
NightShot
 
NightShot's Avatar
 
Reputacja: 1 NightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Napisał Someirhle Zobacz post
Nie jestem pewien co masz na myśli, ale brzmi dobrze.

Mam na myśli grę w której gracze współpracują ze sobą przeciwko grze. Musiałbym wtedy stworzyć pewne ruguły, jak zachowują się "przeciwnicy" kontrolowani przez grę. Bitewniaki, czyli gry bitewne, zwykle polegają na tym, by prawie bez konkretnej fabuły kupić na specjalnych zasadach swoją armię i z jej pomocą zniszczyć armię przeciwnika W sumie to też dobry pomysł, dzięki kartom możnaby wprowadzić "magię" w stylu grom, czy smar, co jest niemożliwe w rpg Jeden duży minus: gra musiałaby być bardzo skomplikowana, przeciętny gracz rpg to przełknie ale planszówkowicze nie lubią zbytnich komplikacji.
 
__________________
Nie uciekaj przed snajperem - zginiesz zmęczony.
NightShot jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem