Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-04-2015, 16:13   #167
MrKroffin
 
MrKroffin's Avatar
 
Reputacja: 1 MrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał sickboi Zobacz post
Spichlerz, odlewnia i Świątynia?

https://www.youtube.com/watch?v=UvRsDiOFdzA
Nie zapomnij o magazynie i całym zapasie mieszanki. MG pozdrawia .

Cytat:
Chyba możemy tak zrobić, jak proponujesz (zgadzam się zwłaszcza z częścią o "pozbywaniu się szkodników" :P). W takim razie jednak decyzja musi zapaść przed wykonaniem moich ruchów, bo wtedy moi kapłani też będą mieli magię bez medytacji i umartwień. No i trzeba będzie przede wszystkim opracować religię już porządnie.
Niekoniecznie musimy podjąć ją przed twoimi rozkazami. Powiem tak: jeśli wygrają starowiercy to ok, nic się nie zmieni, i tak ludu za mało na jakieś większe boskie bajery. Jeżeli zaś horimtulai to też nie szkodzi, bo dostaną jakieś buffy z ascezy . A zatem pisz śmiało.

Poza tym nigdzie nie jest napisane, że magia horimtulai to jedyny rodzaj magii dostępny dla czterorękich. Twoi kapłani zaś, choćbyśmy nawet i uchwalili działanie bóstw, nie dostaną nagle magii, bo do niej prowadzą dwie ścieżki:

1) technologia "Synergia magii", (moja uwaga - horimtulai są zbuffowani do tego poziomu mocy dzięki ascezie)
2) błogosławieństwo bóstwa

Póki co ani jednego, ani drugiego nie masz, zatem przebieg wojny będzie niezmienny, niezależnie od naszych ustaleń.
 
MrKroffin jest offline