Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-05-2015, 13:50   #18
Baird
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację



DZIELNICA BIEDOTY - KANAŁY

Do kanału wszedłeś bez problemu. Tunel przed tobą rozdziela się na trzy strony.
Droga z lewej wydaję się być zapadnięta, zagrodzona sporymi kawałkami gruzu.
Droga na wprost prowadzi w mrok kanałów.
Droga z prawej prowadzi do małego pomieszczenia, z którego dobiegają odgłosy walki. Słyszysz ludzkie wrzaski oraz piski, jakby starych zawiasów.

<Rzuć na inicjatywę jeśli idziesz na prawo.>



RECHTLICHT

W końcu dojeżdżacie do osady. Rechtlicht nie jest zbyt imponujące. Sześć chat chłopskich rodzin, po trzy po każdej stronie drogi. Zajazd ze strażnikami dróg po lewej, barak z milicjantami po prawej, spichlerz na zboże oraz chata na wzgórzu. Wszystko to otoczone polami zbóż wyciętymi z gęstego lasu.
Podjeżdżacie do zajadu by napoić konie. Ann schodząc z konia mówi:
" Powinniśmy wypytać miejscowych o ten chwast. Jak sam powiedziałeś nie mamy czasu na czcze bieganie po lesie."

<Wchodzisz do środka? Pytasz barmana? Rzut na plotkowanie z modyfikatorem +10>



DZIELNICA KUPIECKA - WIELKIE TARGOWISKO

Odnajdujesz w końcu Mistrza Zardina.
[IMG][/IMG]
Krasnolud wita Cię w khazalid po czym już w staroświatowym kontynuuję:
" Witaj szlachetny kapłanie młotodzierżcy. Czym pokorny kowal może Ci służyć?"
Zardin nie przerywa pracy i nadal uderza metalem o metal.

<Nałożenie run na młotki/czekany jednoręczne będzie wymagać zostawienia ich na jakiś czas u kowala. Później dam dokładną listę run jakie zna Zardin, ale praktycznie wszystkie z podręcznika.>
 
__________________
Man-o'-War Część I

Ostatnio edytowane przez Baird : 12-05-2015 o 13:53.
Baird jest offline