Cytat:
Napisał Spaiker Mógłbym zagrać krasnoludzkim kapłanem, choć w młotkowej magi jestem świeżak. Jest szansa że jutro podeślę kartę, jak by się nie udało to do końca tygodnia na pewno.
Przekonała mnie gra na docu |
Spaiker miło to słyszeć, ale jest jedna mała zmiana dotycząca mechaniki krasnoludzkich kapłanów. Tworząc postać nie opieraj się na schemacie rozwoju kapłana u człowieka (akolita-kapłan-arcykapłan). Krasnoludzcy kapłani działają na mechanice kowali run, mają staty, umki i wszystko tak, jak kowale z tą małą różnicą, że zamiast nauki (runy) posiadają odpowiednio religię (teologię).
Dla jasności.
Czeladnik Run=Krasnoludzki Akolita
Kowal Run=Krasnoludzki Kapłan
Mistrz Run= Krasnoludzki Starszy Kapłan (światotworzenie MG)
Arcymistrz Run= Krasnoludzki Arcykapłan
zamiast towrzenia run kapłani oczywiście używają czarów swojego bóstwa. Napisz na PW, którego krasnoludzkiego boga bierzesz na patrona, a ja podeśle Ci listę czarów dla twojego kapłana.
EDIT:
Molkar spoko, później też można się dołączyć. Wyślij tylko PW jak już wrócisz.