Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-07-2015, 09:23   #5
chrysletY
 
chrysletY's Avatar
 
Reputacja: 1 chrysletY jest na bardzo dobrej drodzechrysletY jest na bardzo dobrej drodzechrysletY jest na bardzo dobrej drodzechrysletY jest na bardzo dobrej drodzechrysletY jest na bardzo dobrej drodzechrysletY jest na bardzo dobrej drodzechrysletY jest na bardzo dobrej drodzechrysletY jest na bardzo dobrej drodzechrysletY jest na bardzo dobrej drodzechrysletY jest na bardzo dobrej drodzechrysletY jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Napisał valtharys Zobacz post
Czy jest możliwość zabrania ze sobą [w przeszłość] jakiś przedmiotów z naszego świata?
To zależy. Podstawą jest dyskrecja - z tego samego powodu szukam też raczej Obdarzonych których moce nie mają tj wizualnych efektów. Dlatego odpadają raczej fireballe, bo a) To by było przeróżnie odbierane przez zabobonną, bogobojną tłuszczę b) Szybko takim osobnikiem zainteresowałaby się Inkwizycja, której w Trercii biznes się kręci

Dostałem już np. pomysł od jednego z użytkowników, na kogoś w rodzaju dopplera - może przemienić się w każdego, kogo zobaczy. To jest idealny przykład. Otwiera szereg możliwości w radzeniu sobie z przygodami w świecie wypaczonego, mrocznego średniowiecza.

Cytat:
Np: piła mechaniczna lub inne ciekawe rzeczy służące do poruszania się, przetrwania tudzież do eksterminacji wrogich person.
Jak wyżej, podstawą do działania w przeszłości jest dyskrecja. Powody są bardzo często eksponowane w przeróżnych filmach i książkach, i mają zastosowanie w mojej wizji:

Każde naruszenie struktury przeszłości wpływa na przyszłość. Nie możesz oszacować wielkości konsekwencji, więc działaj skrycie, by nie ingerować w losy świata bardziej, niż to absolutnie konieczne


Wyobraź sobie, że wchodzisz do średniowiecza z piłą mechaniczną, i ktoś ci ją kradnie. Dzięki temu ludzkość poznaje wyższą technologię kilkaset lat wcześniej, niż odkryła ją w 'naszej' wersji historii świata. Tak samo ma się rzecz z generalnie wszystkim, co jest widoczne. Nie przewidzisz konsekwencji, nie wiesz do czego to doprowadzi. Zwykle skutki są tragiczne, bo pozornie niewielka ingerencja czasem uruchamia cały ciąg zdarzeń. Jest też jeszcze coś. Otóż czas jest w istocie skończoną liczbą linii czasowych. Zaburzając linię czasową, naruszasz jego idealną strukturę, przecinasz linię czasową, mieszasz jedną linię z drugą. W ten sposób powstaje konflikt, a Czas jako suma wszystkich linii... Zaczyna się bronić. Linia w której działasz staje się więc chybotliwa, co objawia się drastycznymi zmianami pogody, wstrząsami ziemi, zaburzeniami rzeczywistości, grawitacji, wszystkiego, co zawiera świat. Podsumowując, każde poważne naruszenie przeszłości, niesie za sobą konsekwencje, co waszym postaciom opowie Omega na początku naszej opowieści (jeśli zbiorę minimum trzech chętnych graczy).

I... tak, produkuję się tak, bo motyw z zaburzaniem przeszłości na pewno się pojawi i jaram się projektem tej sesji, jak niczym innym od ostatnich paru miesięcy.

Oczywiście nie zamierzam być bardzo restrykcyjny, bo takie przedmioty "nie z epoki" mogą okazać się być wam niezwykle przydatne w radzeniu sobie z zupełnie innym światem, a nawet jeśl nie, to mogą też stanowić element humorystyczny. Dlatego przed wejściem w "portal", wasze postaci będą mogły skomplementować swój ekwipunek z rzeczy z magazynu DeElectris Omegi. Będą tam jednak raczej rzeczy 'udające' przedmioty z okresu średniowiecza, będące jednak współczesnym narzędziem. Np. stylizowany na kawałek zwykłego drewna nóż sprężynowy. Pistoletów w tym magazynie nie uświadczysz.

ADD: UWAGA! We wzorze karty pojawił się jeden punkt: Co postać chciałaby zabrać ze sobą w przeszłość. Jest to wór, do którego możecie wrzucić swoje pomysły, z uwzględnieniem (lekkim) tego, co napisałem w tym poście. Czyli darujcie sobie bazooki, piły mechaniczne czy motory. Mały pistolet będzie okej, ale niewykluczone, że będziecie musieli się z nim kryć i w Teraźniejszości i Przeszłości.

A zatem, ten wór nie jest tym co ZABIERACIE w przeszłość, tylko tym co CHCIELIBYŚCIE zabrać
 
__________________
She bruises coughs, she splutters pistol shots
But hold her down with soggy clothes and breezeblocks

Ostatnio edytowane przez chrysletY : 04-07-2015 o 09:27.
chrysletY jest offline