Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-08-2015, 15:44   #4
Molkar
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Zawsze możesz zrobić zadanie dla reszty drużyny aby pozbyć się klątwy. Np. dla jakiegoś zakonu Palladynów / świątyni bóstwa w które wierzy team / albo jest pokrewne im wszystkim.

Co do cudu / życzenia to rzeczy które można dzięki nim zrobić są równie potężne co działania artefaktów więc problemu nie powinno być.
Musisz tylko pamiętać, że mag/kapłan który potrafi go rzucić może nie chcieć od tak go rzucić nawet za dobrą opłatą.
Życzenie ma swoje ograniczenia i tu mogłoby działać źle, wedle tego co pisze w podręczniku najlepszy byłby cud ale tu kapłan musiałby mieć poważny powód dla którego zwróciłby się do swojego boga aby pomógł obcej mu osobie. (tu może się pojawić jakieś ważne zadanie które gracze muszą wykonać w imię kościoła kapłana)
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline