Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-08-2015, 14:37   #42
dzemeuksis
 
dzemeuksis's Avatar
 
Reputacja: 1 dzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputację
Cytat:
Nie powstał jeszcze system, który łączyłby w sobie realizm na dobrym poziomie, z łatwością przyswajania/używania mechaniki.
Nie zgadzam się, powstało całkiem sporo takich systemów z Fate Accelerated na czele (to ostatnie, to już mojszyzm). Chodzi o systemy, które rozstrzygnięcia mechaniczne przenoszą z poziomu fizyki świata przedstawianego na poziom narracji. W tych systemach poziom realizmu jest zawsze dokładnie taki, jakiego oczekują uczestnicy zabawy..
 
__________________
Jedyna potrzebna moc to ta, która pozwala powstać po upadku.
dzemeuksis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem