Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-08-2015, 17:15   #44
dzemeuksis
 
dzemeuksis's Avatar
 
Reputacja: 1 dzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputację
@Clutterbane, jasne, nie każdemu może pasować takie podejście. Granie na tego typu mechanice zapewnia nieco inne doznania, wymaga trochę innego nastawienia od graczy, jest po prostu inne. Osobiście lubię jedno i drugie podejście, w zależności od tego, na co mam akurat fazę. Natomiast faktem jest, że przeniesienie mechaniki na poziom narracji likwiduje całkowicie problemy związane stricte z realizmem... zastępując je innymi problemami. W zależności od tego, co dla kogo jest większym problemem, może to być dobry wybór lub przeciwnie - zamienił stryjek siekierkę na kijek.
 
__________________
Jedyna potrzebna moc to ta, która pozwala powstać po upadku.
dzemeuksis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem