Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-10-2015, 17:35   #2
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał NiedamirGryf Zobacz post
Prosiłbym też chętnych o napisanie w komentarzach, jakie umiejętności muszą się pojawić, bo są częśto używane, a jakie traktujecie jako typowe "zapchajdziury"

Z góry dziękuję.
To zależy od realiów świata gry, do której tworzysz mechanikę. Jeżeli chodzi ci o tworzenie ogólnej mechaniki pasującej zarówno do średniowiecza, magicznego średniowiecza i kosmicznego średniowiecza to po pierwsze umiejętność broni białej będzie istotna, a po drugie to zależy czy będzie się grało wędrowną grupą poszukiwaczy przygód czy węd-równą grupą wielkiego połowu. Ci drudzy z pewnością będą mieli kilka różnych umiejętności posługiwania się wędką i technik wędkarskich, a ci pierwsi... no broń strzelacka, broń biała i targowanie się pewnie będzie dla nich istotne.
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem