Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-10-2015, 13:54   #10
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
No, ale to ty przedstawiłeś propagandę i teorie spiskowe - do tego niemieckie co musiało się spotkać z moim sprzeciwem.

Co do mechaniki to tak jak pisalem: Punkty Żywotności są kompletnie nierealistyczną koncepcją pasującą do magicznych istot (tak z resztą jako Punkty Nieumarłości użytkowałem je do określania poziomu nie-życia żywych trupów), a nie żywych i normalnych istot, a w tym przede wszystkim ludzi. Jeżeli bardzo chcesz zachować PŻ i do tego żeby była ich minimalna ilość to można spokojnie wyrzucić mechanikę o walce, bo praktycznie każda walka zakończy się śmiercią.

Poza tym ciężko dyskutować o tworzeniu czegoś nowego z kimś kto nie zna starego.
Rzeczywiście, gdybyś zrobił REALIA GRY słowiańskie na mechanice WARHAMMERAed2 to mogłoby to być fajne. Twoja próba stworzenia wyjątkowo niebezpiecznego świata pasuje do ALL FLESH MUST BE EATEN, a jeżeli chcesz dużo różnych atrybutów i umiejętności to GURPS, a jak mało to SAVAGE WORLDS. Tak naprawdę to twoja koncepcja z PŻ bardziej wygląda na D&D albo PATHFINDER, a jak tworzyłem Tunelarza to nie było problemu z przemodelowaniem zasad NEUROSHIMA do świata magicznego średniowiecza. No tylko najpierw trzeba znać różne systemy zanim weźmie się za tworzenie swojego.
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem