Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-10-2015, 13:02   #133
Ardel
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Telai
Tarcze: 150/150, Amunicja(8): 3/22, Moc: 10/15, Stan pancerza: idealny
Enea
Tarcze: 50/50, Amunicja(2): 2/20, Moc: 4/10, Stan pancerza: idealny
Histera - pozostało 10 sekund
Rhino
Tarcze: 150/150, Moc: 10/10, Stan pancerza: idealny, Stan tarczy: idealny

Transfery: 5/6



Telai wędrował dalej, aż w końcu natknął się na zakończenie szybu. Cuchnęło przerażająco, lecz niezrażony wyjrzał na zewnątrz. Przed nim znajdowało się całkiem duże pomieszczenie wypełnione poskręcanymi i ohydnymi potworami.

[MEDIA]http://vignette3.wikia.nocookie.net/warframe/images/9/90/RunnerDE.png[/MEDIA]

Istot w pomieszczeniu roiło się ponad dwadzieścia. Przypominały zainfekowanych załogantów, a nawet MOA czy ospreye.

[MEDIA]http://vignette2.wikia.nocookie.net/warframe/images/7/78/InfestedOsprey.png[/MEDIA]

Pomieszczenie wydawało się odcięte od reszty statku, jednak po szybkim skanie pomieszczenia Ash wykrył ukryte wejście do pomieszczenia po lewej stronie. A naprzeciw Telaia, w drugiej ścianie, znajdowało się kolejne wejście do szybu wentylacyjnego.


Rhino wbił skanę w brzuch śpiącego przeciwnika i po ciele trupa rozpełzły się jasne łuki elektryczności. Następnie odwrócił się, by zamknąć drzwi, które rzeczywiście same się już zasuwały.

Enea rozeźliła się i rozświeciła na czerwono. Na stopach wykwitły szpony czystej energii, a z palców wyrosły długie, krwiste pazury. Rozszalała Valkyr przebiegła przez ścianę, na której wisiało trzech załogantów i zamieniła ich w krwawe szmaty, pełne rozerwanych kabli i flaków.

W tym momencie załoganci zaczęli się budzić - ranni po to, by wpatrywać się w zdziwieniu i agonii na rozprute ciała, reszta, by krzyknąć i złapać za powieszoną obok broń. Wrogów zostało ośmiu.
 
Ardel jest offline