Cytat:
Tak ogólnie to sorry za to ze słabo z moją dostępnością ale robota + uczelnia :/
Liczę na to że niedługo zmienię robotę i wtedy będę miał spokój i dostęp do netu w robocie, ale na razie jeszcze nie jestem pewien kiedy to wkrótce nadejdzie :/
|
- Szpoko. Każdy orze jak może
Ale dobrze, że mówisz to wtedy coś tak lepiej poplanować w interakcjach czy cóś
Cytat:
Od 22 do 27 października nie będzie mnie, postać Tiny oddaje w łapki Okaryny albo MG, dogadamy się na PW
|
- Ok, dzięki za info
Cytat:
Jak się cieszę, że to nie Blue czołgali po tym błocie i kurzu. A że po terminie-parę godzin to jeszcze nie koniec świata.
|
- No wiesz... Siem Ruda nie miała okazji jak wystroić u speca jak cizia za 1000 gambli to i musię się trochę nafikać by zwrócić na siem uwagę...
- Ok, post jest. No w weekend nie udało mi się nic zmajstrować niestety.
@Wszyscy
- Post jest
- Tura dla was to do pt czyli do 23.X.
PD
Ogólnie
- Za post: Noto, Psionik, Adi, Zuz po 10 PD; Sun, Oka, Zombi, Carloss, Merill i Lemi po 5 PD.
- Za współpracę: Noto, Psionik, Adi, Zombi i Merill po 10 PD; Zuz, Sun, Oka i Lemi po 5 PD.
- Za fabułę: ładna tura pykła ,podobało mnie siem to więc każdy dostaje po 10 PD.
- Za pomysłowość: Psionik, Sun, Oka, Lemi, Adi i Merill po 5 PD.
Indywidualnie
@Noto 5 PD za ładny opis walki (zwłaszcza te duszenie) zgodny z rozpiską doc'a.
@Psionik 5 PD za element humorystyczny - miszcza ciętej riposty
@Psionik 5 PD za ładną rozpiskę scenek dialogowych.
@Zuz 5 PD za bajeczność rozpiskę dialogu z Troyem.
@Sun I Oka po 5 PD za humoreski na rozdrożu
@Lemi 5PD za zdrowy rozsądek wśród stada samców.
FAQ
Gwiazdki w doc.
- No co jak co, różne rzeczy mogą się zdarzyć i mnie i Wam ale tych gwiazdek w doc na zakończenie gadki czy w komentach czy sesji to jednak i wymagam i się sam staram stosować. No nie ma gwiazdki to dla mnie tekst nie jest skończony. Ten system działa jest dość klarowny nawet dla ciemnych blondynów i proszę i wymagam by się tego trzymać. Inaczej są niepotrzebne nerwy i chaos. Po co to nam na sesji? A niestosowanie się do tego ja traktuję jak wcinanie się komuś w dyskusje i rozmowe i mogę wówczas reagować no cóż... Dość żywiołowo...
Strzelanie z broni długiej w zwarciu.
- Nie widzę tego. Nie mam pojęcia jak to miałoby wyglądać by miało szanse na powodzenie. Zasłaniać się karabinem przed ciosami czy uderzać nim to jedno a próbować trafić przeciwnika to jakoś to do mnie nie trafia. Zwłaszcza, że nawet w podręcznikach o ile dobrze kojarze tego typu numery są omawiane na przykładzie broni krótkiej. Więc zabraniał nie będę ale traktuję to jak strzelanie z broni krótkiej czyli trzeba mieć sukces strzelca przeciw porażce przeciwnika. Do tego traktuję jak walkę w tłumie/ciasnocie czyli mod pd - 6 (br.długa poręczna do -8 (br.długa nieporęczna) oraz szybki strzał czyli -4. Nadzień dobry więc strzelanie w zwarciu z broni długiej to mod od -10 do -12 z te dwa elementy PT Ch.Trudny - Fart.
Testy zasadzki i Czujności.
- Podczas jakichśtam skradajek i zasadzek testuje się coś na PER. Najczęściej Czujność ale może być i Wypatrywanie czy Nasłuchiwanie itd. Zazwyczaj jest to test otwarty czyli obie strony sprawdzają liczbę porażek i sukcesów w rzucie. Ale jeśli dany przepis szczegłówy (np. przy opisie stwora) mówi inaczej to pod tą konkretna sytuację postepuje się wedle tych zasad co są przy nim opisane. A nie tak rzadko w takich przypadkach jest podana ilość przewag jakie musi odnieść postać by zorientować się w niebezpieczeństwie (np. 4 przewagi). Jeśli ich nie uzyska (np. uzbiera tylko 3 przewagi) oznacza, że zasadzka się udała. I nieważne po której stronie są BG w takiej sytuacji. Tak samo test wykonuje się raczej jeden by każdy miał szansę na obronę. I nieważne po której stronie są BG w takiej sytuacji.
---
@Łowcy robotów
- Dla waszej informacji powiem, że info o widłakach od Briana nic by nie zmieniło. Nikt z waszych BG nie miał z czymś takim do czynienia więc nie wiedziałby czego się spodziewać. Oczekiwanie, że ktoś zna każde drzewo na którym siedzi jaka potwora na tak wielgachnym terenie jak te bagna jest niepoważne i nierealne. A i tak nie zmieniłoby to nijak modów i statów bo od drogi do farmy kawal pola jest i na każdym kroku można było spotkać to czy tamto ustrojstwo. Czyli skończyłoby się jak i obecnie. Informacja miałaby znaczenie gdyby konkretne spodziewane zagrożenie było sprecyzowane na dużo mniejszej czasoprzestrzeni np. budynku ale nie jak jest to rozwleczone na ileśtam kilometrów i godzin i w sumie nie ma nawet ani jak powiedzieć ano pokazać fotki czy na obrazku czy cóś.
- Farma z grubsza wygląda jak opuszczona przez 20 lat farmia na bagnie powinna wyglądać . Czyli zalana wodą z bagna, przegniła i zdziczała. Ten były lasosad otacza podwórze farmy z trzech stron.
- Całość jest zalana wodą która sięga mniej więcej do kolan. Do tego nawet na względnie pustym terenie w centrum pomiędy budynkami rośnie przynajmniej wysoka trawa. Ta wystaje z wody i sięga do połowy sylwetki ludzkiej. Woda też spowalnia poruszanie się orientacyjnie o połowę (czyli bieg za 6 m/seg to coś jak przebijanie się przez wodę w tempie 3 m/seg czyli w tempie truchtu na normalnym terenie.
- Do tego im bliżej sadolasu tym więcej krzaczorów, młodników i samosiejek wszelakiego gatunku. Nie da się więc np. czołgać a jak się kucnie/siądzie jest się w większości w wodzie tak, że wystaje tylko głowa. Całość zieleniny w centrum farmy może jakoś stanowić osłonę optyczną ale w żaden sposób nie chroni przed pociskami. Dopiero drzewa w sadolesie są na tyle grube by mieć na to nadzieje albo co cięższe ściany niektórych budynków.
- Cała farma/obejście/zagroda to z grubsza prostokąt o długościach kilkuset metrów. Od domu Fergusona w którym się rozbiliście do stodoły jest ok 100 - 150 m. W nocy tego nie widać ale w dzień mogliście to sami ocenić.
- Kończy wam się woda pitna. Starcza wam do ok wieczora właśnie. Jak jej nie uzupełnicie jakoś to do rana będziecie spragnieni i tyle ale jak potem nadal nie to już będzie ok pół doby bez uzupełniania płynów i wejdą do akcji modyfikatory za niedobór wody.
- Minęło 24 h, od końca burzy, wieczorem to już ponad więc ślady robota są już nieczytelne.
- Osoby ranne (na razie wszyscy mają R.Lek) mają kary z Bóloodporność -6. Chyba, że zacznie się walka wówczas się testuje Bóloodporność. Jeśli się powiedzie kara spada do -3 a jeśli nie to zostaje bez zmian. Gojenie Ran to testy Kondycji co 24 h. Zdany zmniejsza karę o 1, oblany opóźnia to zmniejszenie o następne 24 h. PT testu wzrasta za każdą Ranę. Draśnięcia i Siniaki zmniejszają się o stopień co 12 h.
- Gordonowi zeszła do wieczora już trutka.
@Psionik
- Poza spotkaniem przy hummerze większość drogi upłynęła w miarę spokojnie i bez rewely.
- Stworzenia które zaatakowały obóz to na słuch jakieś psy czy wilki. Trzymają się poza obrębem światła.
@Sun i Oka
- Na moje oko to albo jedziecie z żołnierzami albo karawaną. Chyba, że chcecie same coś wymyślić.
@Carloss
- Will ma właściwie wolny wieczór bo na zewnątrz po ciemku niewiele załatwi. Możesz się jakoś poprzygotowywać na jutrzejszy dzień.
@Zombi i Zuz
- Właściwie przebywacie w tych samych czasprzestrzeniach czyli i w Strzelnicy i w kręgielni ino na nieco innych pozycjach.
- Julia pi x oko dokładnie identyfikuje w kręgielni każdego z członków zespołu Guido. Dla Alice jest to jakaś obca blondzia w kręgielni choć rzuca się w oczy swoim wyglądem za 1000 gambli.