Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-10-2015, 22:50   #107
psionik
 
psionik's Avatar
 
Reputacja: 1 psionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pablo0220 Zobacz post
Czy jako MG powinienem poinformować gracza o tym ? Bo szczerze wolałbym zobaczyć jakie poczynania wykona i wtedy "niech się dzieje wola nieba"
Jako MG powinieneś uświadomić gracza jakie są konsekwencje wyboru.

Cytat:
Napisał Mansfeld Zobacz post
Nie, jeśli nieumarły ma redukcję działającą "przeciw kłutym obrażeniom" (czyli np.: ma inny destryptor niż "kłute" po np.: "5/[coś]"), to redukuje się obrażenia o tyle, ile wynosi redukcja obrażeń.

Nie wiem skąd to pytanie - "dzielenie obrażeń na pół wobec nieumarłych" pojawia się w paru grach o staroszkolnych dedekach z lat 70. i 80. XX wieku.
Wydaje mi się, że były takie zasady jeszcze w 3.0 i dotyczyły szkieletów.
 
psionik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem