Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-10-2015, 16:28   #169
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Zawsze w weekend z wytęsknieniem czekam na wpis od MG. Też tak macie, czy tylko ze mną jest coś nie tak?
- No to żeś się doczekał ciut wcześniej niż zazwyczaj. MG wstał z rańca o bezbożnej godzinie to i widać jak siem zabawiał z rańca zamiast dzień wolny święcić jak Dża przykazał



Cytat:
Nie jesteś sam
BTW. Adi mogłeś dodać w nagłówku, że ten post to wspólna praca twoja, nototen, Lemina i moja?
- No to też siem doczekałeś

- I fakt Adi mogłeś choć ze słowo czy dwa wrzucić gdziekolwiek, że to wspólny post jest a nie solowy. Ładniej wówczas wygląda i workteam i takie tam



Cytat:
Uh, ja czekam z utęsknieniem jeśli machnę fajnego posta (czy też dołożę fajną cegiełkę do wspólnego). A kiedy nie bardzo miałem czas się angażować, to wtedy jakoś tak mniej wyczekuję wszystkiego, trochę wtedy głupio.
Ale że Pip w ciągu jednej tury zbił mi HP do 50%, a przy okazji zachorowałem na każdą chorobę znaną ludzkości, to jesteśmy kwita.
- No to ciekawe czy ostatnia turę do której kategorii zaliczasz

- Taa... MG zbił HP BG... No jak zwykle jak coś źle to na MG... Sami się w robocie bagna pchajom a potem, że to MG winny... No jak zwykle no...



---



@Wszyscy


- Ok post jest Tura 8 rozpoczeta

- Tura dla was do pt. 30.X. Czyli macie prawie jeden dzień extra licząc z dzisiejszym



PD


Ogólnie



- Za post: Zuz, Adi, Merill, Noto i Lemi po 10 PD. Oka, Psionik, Zombi i Carlsoss po 5 PD.

- Za współpracę: Zuz, Adi, Merill, Noto, Psionik, Zombi po 10 PD. Lemi i Oka po 5 PD.

- Za fabułę: Zuz, Adi, Merill, Noto, Psionik i Zombi po 10 PD. Lemi, Oka po 5 PD.

- Za pomysłowość: Zuz, Adi, Merill, Lemi, Psionik, Zombi po 5 PD.



Indywidualnie


- Zuz i Zombi po 10 PD za rozmówki na dachu i nie tylko i fajną integrację z gangerlandią

- Zuz 5 PD za element humorystyczny z eufemizmem mafii jako przedstawicielstwa handlowego i problemowego

- Zuz 5 PD za samodzielne łażenie za swoim questem z bio i KP.

- Adi 5 PD za fajne, specowe gadki o robotach.

- Adi i Merill po 10 PD za podjęcie kluczowej decyzji o zostaniu na noc.

- Lemi 5 PD za rangerowanie i drużynowe myślenie z wiewiórami i .22 LR w tle.

- Oka 5 PD za hildowe opowiastki.

- Psionik 15 PD za całość akcji i gadek i decyzji w nocnej akcji.



---




FAQ


Tempo leczenia

- Jest już sporo rannych wśród Waszych BG. Dobry czas poruszyć kwestię tempa powrotu do zdrowia. Siniaki zmniejszają się o poziom co 12 h. Czyli S.Kryt zmnienia się w S.Cię po 12 h od powstania, ten zmienia się w S.Lek po 24 h od powstania by wreszcie zniknąć po 36 h od uderzenia czy postrzału. Czyli nie tak prędko jak na tempo sesji ale i tak dużo szybciej niż tempo leczenia Ran. Draśnięcia znikają tak samo jak Siniaki czyli po 12 h już ich nie ma. Nie wpływają na Bóloodporność i nie mają kar ale zżerają paski HP, zwłaszcza jak ktoś ma mało albo wciąż je traci przez krwiawnienie to może przesądzić sprawę. Natomiast Rany zmniejszają swoja karę o 1 (czyli np. R.Cię z -6/-9 zmniejsza się do -5/-8) po zdanym teście Kondycji (czyli na BUD). Testy wykonuje się co 24 h. Zdany powoduje powyższe zmniejszenie się Rany o 1. Oblany opóźnia te zmniejszenie o następne 24 h. Takie tempo wygląda zazwyczaj przy dość optymistycznych warunkach tzw. odpoczynku i regeneracji sił który przy zwyczajowych przygodach na sesji zazwyczaj występuje w skromnej ilości. Dlatego jeśli w ciągu całej doby był akszyn lub walka czy organizm inaczej był forsowany PT może ulec zmianie. Ogólnie tempo zdrowienia jest tą z sofciarskiej ołowiowej wersji bo przy hardkorowej testuje się ten powrót do zdrowia co 48 h. Ale 24 jest wygodniejsze.


Bóloodporność

- Czyli te testy za ból po otrzymaniu jakichś obrażeń. W przypadku Ran zawsze się bierze największą karę ale tylko jedną. Kara za ból się nie sumuje. Czyli jeśli ktoś ma np. 1x R.Cię i 2x R.Lek bierze karę tylko za R.Cię. Ale PT rośnie za każą kolejną Ranę. Czyli kara zostaje ta sama ale z większą ilością Ran ciężej zdać test. Inaczej jest z Siniakami które dla odmiany kumulują się. Kary są mniejsze od Ran za jeden Siniak (np. za S.Lek jest 0/-3) ale przy kilku Siniakach może urosnąć sporo ta kara. Aż do rekordowego w poprzedniej sesji -33 gdzie -27 było za 3x S.Kryt a pozostałe mod za resztę bajerów. Siniaki powstają zazwyczaj od uderzeń pięściami, butami czy innymi obuchami ale również od postrzałów które zatrzyma kevlar (bo jak nie zatrzyma to są Rany).


Krwawienie

- Rany krwawią. Tak dokładniej R.Cię krwawi w tempie 2x Draś a R.Lek w tempie 1x Draś. Jest minuta, dwie by zatamować krawienie o otrzymaniu Rany. Orientacyjnie jak ktoś zabierze się za to od razu po krótkiej walce (takiej w seg i turach) to ma szanse zatamować krwawienie nim to wpłynie na postać. No ale jak walka trwa dłużej a ktoś zlewa no to grzecznie się wówczas wykrwawia. Krwawi każda Rana więc jak ktoś z powyższego przykładu miałby 1x R.Cię i 2x R.Lek wykrwaiwałby się w tempie 4 Draś. Czyli w przypadku celu wielkości człowieka pewnie by umarł z wykrwawienia w tym przypadku.



---





@Zombi i Zuz

- No główny leming na dzielni zrobił wam pobudkę połączoną z sianiem chaosu, hałasu i trupów Jak Alice widzi, metody wychowawcze u Runnerów od czasów zimy i Cheb specjalnie się nie zmieniły

- Sytuacja jak widać w poście. Tak od ręki to wygląda, że ktoś się nie bał i zajumał Guido brykę. Złodziejstwo się szerzy w tej gargelandii panie kochane a normalnie podłość ludzka nie zna granic

- Runnerzy wpadli w panikę i popłoch i chaos i hałaś i się rwą na dzielnię i okolicę szukać szefowi jego zguby. Przynajmniej te szeregowe lemingi. Świta trzema się blisko szefa. Chciecie swoimi hirołsówami cóś błysnąć i zaimponić i siem wykazać no to macie okazję

- Alice oblała test Kondycji więc czeka ze zmniejszeniem rany jeszcze trochę. Czyli za Rany na tą chwilę ma kary -3/-6 do wszystkich testów. Tak zpamięci to chyba w dzień powinno jej się zmniejszyć do -2/-5. Detale masz w panelu i na Ściądze.




@Łowcy robotów


- O dziwo noc minęła mniej więcej spokojnie. Nic Waszych hirołów nie próbowało zeżreć, strzelać do nich, granatami rzucać ani nic, no nudy normalnie

- Rannym zeszły kary za Draśnięcia przez noc. Zostaja więc same R.Lek. Nastepny test Kondycji będą mieli ok południa tego dnia (dnia a nie tury) bo minie ok 24 h. Jak im pójdzie to się okaże na razie mają pełnię kar za Rany czyli -3/-6.

- Gordonowi zeszła trutka więc i kara za nią. Ręka wraca do normy pod tym względem no poza tym, że Rana nadal zostaje jak jest.

- David i Nico mają -1 do testów za gorączkę/osłabienie. Jeśli większość dnia któryś z BG nadal będzie na bagnach znów będę rzucał. A z choćby tylko karami za Rany nie jest wcale tak prosto zdać (-6 za R.Lek bez walki czyli PT B.Trud). Zapodana penicylina ułatwia ten test o 1 PT.

- Światło błyskało przez większą cześć nocy zamarło pod koniec i więcej się nie pojawiło. Sądząc po odblaskach natężenie, kierunek i odległość z grubsza cały czas pozostawał ten sam. Każda para miała mniej więcej po dwie zmiany to była okazja się nawgapiać na to.

- Skończyła wam się woda do picia. Jesteście ok 24 h odkąd wyruszyliście z jej zapasami i nie mieliście jak ich uzupełnić. Na razie jest początkowe stadium i mod jest -1. Ale będzie rósł co ok 4 h o 1.

- Jest już widno i dzień ale wstała mgła. Orientacyjnie jest ok 8 rano. Na górnych piętrach/dachcach jest jeszcze znośna widać do tych 100 - 200 m tak by zauważyć stojącego w otwartym terenie człowieka. Ale niżej, przy gruncie jest gdzieś połowa tego. Do tego pada mżawka.

- Nico jest w stanie rozpoznać jadalne zielsko zdolne do ugaszenia pragnienia. W razie czego jest w stanie pokazać dane chwasty reszcie. Ale nie da się tym napełnić manierki, można zapełnić plecak jak prowiantem właśnie. No i trzeba się ruszyć w las i nazbierać. Każda osoba wykonywałaby zdany test Łowiectwa na 1 h szukania. Oblany oznacza, że grzybobranie nie wpłynęło znacząco na uzupełnienie zapasów. 0 - 3 PS oznacza, że uzbierało się odpowiednik dla 1 osoby na zlikwidowanie karnego -1. Czyli można sobie zlikwidować karę. Za każde pełne 3 PS więcej dodatkową porcję więcej dla kogoś albo dla siebie na zapas. Przez ten czas zbieraczy dany BG jest wyłączony z innych działań. Najpewniej byłoby znaleźć coś takiego w tym lasku wokół farmy ale sami widzieliście już co tam potrafi się szwendać.

- Możecie też rozstawić jakieś sidła (ums Łowiectwa). Materiału w domu i okolicy jest pod dostatkiem by je zrobić. Ale tego by coś raczyło tamtędy wejść i się jeszcze złapać nie przyśpieszycie. Więc to raczej taka inwestycja niż bierząca korzyść a czas poświęcić trzeba.



@Psionik, Oka i Sun


- Operacja ratowania konika siem udała i pacjent jeszcze dycha

- Pogangerowe pobojowisko jest mniej więcej na drodze i na pobocach w pobliżu. Wygląda faktycznie jakby się dwie bandy złapały i poszarpały co nieco. Ci co wygrali zabrali od ręki co było najwartościowszego do zabrania i odjechali.

- Motory na poboczach wyglądają albo na postrzelane albo spalone, żaden nie wygląda na zdatny do jazdy. Ciała gangerów są martwe i zabite i nieruchome ale jeszcze ciepłe. Wszyscy zginęli w walce od ciosów bronią biała lub postrzałów.

- Błyszczący motor jest jakiś kilometr dalej od drogi. Sprawia wrażenie, że komuś prawie udało się uciec. No a jeśli się udało to jego motorowi nie jak widać. Przez lornetkę wygląda na sprawny. Czyli nie ma dziur po kulach i się nie fajczy jak reszta.

- Szczota nie wygląda naspecjalnie chętnego do łażenia po ten motor. Zwłaszca jak nie wiadomo czy ci gangerzy co wygrali to tak pojechali stąd na dobre jak taka świeża sprawa. Niezbyt uśmiecha mu się wiec drałować samemu czy posyłać kogoś ze swojej ekipy (w tym i BG) po tak niepewny gambel. No chyba, że jakoś go Wasi hirołsi i hirołsówy przekonają jeśli by chcieli tam się przejść.



@Carloss


- Will czuje się jak po kacu, suchość w ustach i lekka gorączka. Właściwie nic specjalnego na tyle by ubrać to w mod do mechy ale jednak czuje. Barney właśnie o tym mówi i o to pyta podczas zastrzyku. Jakby Will próbował ściemniać, że wszystko ok to test Blefu. Poza tym Barney ma jego kartę pacjenta i wyniki jakby co to przypominam.

- Will dostał questa od Barney'a. Opis naukowca zgadza się ze stanem faktycznym i wszyscy Schroniarze to wiedzą. Wóz i koń Baby jest u Czerwonoskórych w Cheb. Will może zabrać na wyprawę rzeczy z bunkra na wymianę. Na uzupełnienie zapasów w Cheb raczej nie bardzo ma co liczyć. Z pustego to i salmonella nie naleje. Jak też mówił Barney może zwerbować kogoś do pomocy w Cheb ale to by szło z tej puli na wymianę. Więc im więcej eskorty zwerbuje tym mniej ma na zakupy potem.

- Orientacyjnie ma po 100 gambli w broni (spluwy, noże), medykamentach (opatrunki, dezyfektanty), eletkronice (latarki, baterie) i codziennych przedmiotach godpodarczych (gary, ubrania robocze). Razem więc 400 g. Jest to wartość orientacyjna na potrzeby rozliczenia więc fabularnie możesz rozpisać jak chcesz a w grze to spora kupa gambli na wozie by była. Orientacyjnie również jednego Chebańczyka możesz zwerbować za 10 g na pół doby. Czyli od rana do wieczora na cały dzień. Na całą dobę czyli do rana to 20 g (fabularnie pojadą z Will'em za jakąś lepszą dla nich spluwę czy zestaw garów). Zaś poza Cheb porcja prowiantu dla 1 os na 1 dobę powinna wynieść ok 5 g. Czyli orientacyjnie 400 g powinno starczyć na ok 80 porcji. Na ok tuzin osób w Schronie daje to zapasów na ok tydzień. To tak orientacyjnie i bazowo. Reszta rozkmin i kombinacji jest w rękach Will'a.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline