Wątek: Warcraft [RPG]
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-11-2015, 16:25   #42
Mike
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Sprzęt masz taki jaki jest potrzebny w danej klasie. Ale to będzie zwykły sprzęt.
Jeśli chcesz by był prawdziwie magiczny i mocny to musisz wziąć go jako aspekt. Czyli przykładowo grasz blademasterem to dostajesz miecz, ale by był magiczny i robił coś poza fabularnym szajsem to kupujesz go jako aspekt, np "Miecz płomieni" czy "Widelec prawdy". Tak ogólnie ciężko coś doradzić. Pokaz co masz na pw to Ci odpowiem konkretnie.


Podsumowanie:

Alien_XIII - Ash'Ai, Troll Kapłan - gotowy
Arvelus - Zul'Khan, Witchdoctor - mechanika jest, brak fabuły (postać przydatna tylko gdy ma punkty losu,)
Kawalorn - Khaozz!, gobliński strzelec - w zasadzie gotowy, ewentualnie nie drobiazgi do dogrania (błogosławieństwo, albo przekleństwo dla drużyny )
pppp - sir Duncan, paladyn - z nim nie żartów, gotowy
 
Mike jest offline