|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
02-11-2015, 16:06 | #41 |
Reputacja: 1 | Chodziło mi o ekwipaż :P Co do umiejętności/atrybutów, to jakoś rozdysponowałem już. |
02-11-2015, 16:25 | #42 |
Reputacja: 1 | Sprzęt masz taki jaki jest potrzebny w danej klasie. Ale to będzie zwykły sprzęt. Jeśli chcesz by był prawdziwie magiczny i mocny to musisz wziąć go jako aspekt. Czyli przykładowo grasz blademasterem to dostajesz miecz, ale by był magiczny i robił coś poza fabularnym szajsem to kupujesz go jako aspekt, np "Miecz płomieni" czy "Widelec prawdy". Tak ogólnie ciężko coś doradzić. Pokaz co masz na pw to Ci odpowiem konkretnie. Podsumowanie: Alien_XIII - Ash'Ai, Troll Kapłan - gotowy Arvelus - Zul'Khan, Witchdoctor - mechanika jest, brak fabuły (postać przydatna tylko gdy ma punkty losu,) Kawalorn - Khaozz!, gobliński strzelec - w zasadzie gotowy, ewentualnie nie drobiazgi do dogrania (błogosławieństwo, albo przekleństwo dla drużyny ) pppp - sir Duncan, paladyn - z nim nie żartów, gotowy |
02-11-2015, 19:05 | #43 |
Reputacja: 1 | Fabuła uzupełniona. Może niezbyt długo, ale myślę że treściwie |
02-11-2015, 19:07 | #44 |
Reputacja: 1 | Bardzo ciekawy opis! Pasi mi! |
02-11-2015, 19:58 | #45 |
Reputacja: 1 | Dajcie jeszcze jakiegoś alianta. Niech się biedny paladyn nie czuję samotny.
__________________ Great men are forged in fire it is the privilege of lesser men to light the flame |
02-11-2015, 20:35 | #46 |
Reputacja: 1 | Tak to jest jak człowiek zaśnie - podebrali mi goblina ze strzelbą :P Ale nie szkodzi, mam pomysł w zapasie, z Przymierza. ...kto lubi gnomów-czarnoksiężników? |
02-11-2015, 20:55 | #47 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
A paladyn samotny podwójnie. No niech sam po głowie nie dostaje w pierwszej linii, gdy my sobie postoimy z tyłu, bo mu smutno będzie. (takiej tolerancji co do stania w pierwszej linii, jak MG, to ja z pewnych względów nie mam!) I takie pytanko (nie w celu burzenia marzeń kolegi wyżej, żeby nie było), czy gnomy przypadkiem w trakcie wojny nie miały własnych problemów? Czy nie było tak, że Przymierze miało wtedy tylko ich maszyny? Żeby nie być burzycielem marzeń - no, paru jednak w Lordaeronie zostać mogło, żeby pomagać, gdyby wystąpiły problemy, z którymi krasnoludy by sobie nie radziły. :P A jak inżyniery, to i paru ich kolegów po rasie. A jak w Lordaeronie, to i do Kalimdoru mogli płynąć. | |
02-11-2015, 20:59 | #48 |
Reputacja: 1 | Podsumowanie: Alien_XIII - Ash'Ai, Troll Kapłan - gotowy Arvelus - Zul'Khan, Witchdoctor - mechanika jest, brak fabuły (postać przydatna tylko gdy ma punkty losu,) Kawalorn - Khaozz!, gobliński strzelec - w zasadzie gotowy, ewentualnie nie drobiazgi do dogrania (błogosławieństwo, albo przekleństwo dla drużyny ) pppp - sir Duncan, paladyn - z nim nie żartów, gotowy Eleishar - Elladris Stormrage, łowca demonów, nocy elf - mechanika, i chyba fabuła bo podejrzałem w docu, ale nie mam sygnału że to finalna wersja Jakoś gnomy nie kojarzą mi się z czarnoksiężnikami :P Krasnoluda jakoś mi brak |
02-11-2015, 21:06 | #49 |
Reputacja: 1 | Krasnoludzki mistrz run, może? |
02-11-2015, 21:12 | #50 |
Reputacja: 1 | Gnomy w czasie wojny mieli wizytę Troggów i stracili swoje miasto wraz z połowa populacji, potem się rozleźli po miastach Sojuszu. Teoretycznie mogło paru przypłynąć do Kalimdoru. A może zespół z goblinem dwaj strzelcy? Albo mistrz gór? Opcji jest wiele, byle z klimatem :P |
| |