Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-11-2015, 19:45   #32
Mi Raaz
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Mięśnie Davida napięły się gdy usłyszał przytyk Nortona. Został nazwany sekretareczką bez manier. Cóż zatem teraz musiał wykorzystać szansę daną mu przez mentorkę. Musiał pokazać, że jest godzien zasiadania przy stole z innymi członkami klanu.
Po wysłuchaniu Adama ukłonił się delikatnie swej mentorce w podzięce za udzielenie głosu. Spojrzał jeszcze na Nortona i rzekł:
- Nazywam się David Wheatstone - jego wzrok zdawał się mówić "co ty niby wiesz o manierach" - nie mam doświadczenia w kwestii zamachów, ale jak każde zdarzenie posiada przyczynę, przebieg oraz skutek. Dlatego uważam, że analizę przypadku powinniśmy zacząć od jego przebiegu.
David złożył dłonie w piramidkę. Specjaliści od PR byliby dumni, że tak przyswoił sobie te jakże proste, ale za razem poprawiające nastawienie rozmówców gesty.
- Wiemy, że zamach był nieudany. Pytanie, czy jego udaremnienie było skutkiem działań ochrony, czy też może od początku było planowane. Obydwa te przypadki należy traktować niezależnie. Załóżmy zatem na początek, że zamach miał się nie udać. Z marketingowego punktu widzenia napędzi to wyborców kandydatowi, który był celem zamachu. Jak słusznie zauważył mój przedmówca należy się zastanowić nad szukaniem winowajcy w najbliższych kręgach urzędującej głowy państwa. Tak się składa, że posiadam pewne znajomości w ministerstwie obrony urzędującego prezydenta. Mogę wykonać kilka telefonów. Zapytać o szczegóły, które mogą okazać się ważne, a jednak nie wyciekły do mediów.
David oparł się wygodnie w fotelu. A dłonie położył na oparciach.