Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-11-2015, 20:32   #383
pppp
 
Reputacja: 1 pppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skał
Zanim pył po przebitej ścianie opadł na ziemię, KITT już dawno grzał w długą. Jay z nadzwyczajną zręcznością manewrował po wąskich zaułkach, by spokojnie wyjechać na główną kilka przecznic dalej.
- Musimy naprawić karoserię - dopiero teraz zatroskał się Wypłosz i podał mały pakunek nakrytemu tylko skórzaną kurtką Chrisowi - Masz tu ciuchy na zmianę, powinny pasować. Nie wstydź się, jestem dyplomowanym pielęgniarzem, zresztą nie będę patrzeć - karzełek rozłożył się wygodnie z tabletem na tylnym siedzeniu KITTa - Raczej nie zabrałeś telefonu ze sobą, co? Kasuję już jego zawartość, ale nie wiem, czy nie za późno. Zaskakujące, wokół Cattie i Gold Rainwood już jest spory ruch w sieci. Za szybko na gliny, to raczej tamci... A może to tylko przypadek, ciężko mi powiedzieć. To musi być ktoś dobry - Wypłosz wydawał się wyraźnie podekscytowany - Ale nie tak dobry, jak gość, który parę godzin temu ktoś zhakował nasz cały system łączności. Przechwytywał połączenia, niektóre podsłuchiwał, inne blokował. Robił to naprawdę dobrze i w bardzo dyskretny sposób. Nie znam nikogo w tej okolicy kogo by było na to stać, oprócz pająka. Usuwam właśnie blokady, ale...

Szczęśliwie, właśnie ten moment, tuż po wyłączeniu wrogich programów, zadzwonił Marcus i przekazał Hiobowe wieści:
- Jedziemy, Marcus - odezwał się KITT - Dzięki za informację.