Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-11-2015, 12:44   #394
Raist2
 
Raist2's Avatar
 
Reputacja: 1 Raist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputacjęRaist2 ma wspaniałą reputację
Marcus, oparty o ścianę, przywitał się z przybyłymi zdawkowym - Siema. - widać że nie był w najlepszym humorze.
- Bill najprawdopodobniej na tydzień jest wyłączony z gry, i to tylko pod warunkiem że będziesz leżał na dupsku, w formie Pana Hyda, Crinos albo Hispo. Inaczej się nie wyliżesz z tych ran. Nie znam się na medycynie ale widziałem kilka razy takie przypadki kiedy pomagałem…. mojej Mentorce. No chyba że ktoś tu umie leczyć dotykiem.

Na wieści o firmie przewozowej i fomorze jeszcze bardziej sposępniał, do tego Bill opowiedział co dokładniej się stało w Umbrze. “Że też mię kurwa z nimi nie było” teraz tego żałował.

Zrobił kilka kroków do przodu żeby lepiej go słyszeli.