Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-11-2015, 23:09   #18
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Kawalorn Zobacz post
Angielski w tej mechanice to może pal sześć, ale ta zasada Wound Thresholds... znowu mam z translatorem wojować? :P
Avathar w oryginale.
Nie ma potrzeby. Przy wykorzystywaniu tej zasady dzieli się Punkty Wytrzymałości (HP) postaci na ćwiartki i przypisuje im status - kolejno Zdrowy, Draśnięty, Ranny i Bliski Śmierci. Zdrowy nie daje żadnych minusów, a kolejne trzy dają odpowiednio -1, -2 oraz -3 do rzutów, Klasy Pancerza oraz Poziomu Czarodzieja (Caster Level). Na przykład wojownik ma równe 20 PW. Będąc w przedziale 20-16 jest Zdrowy, od 15 do 11 Draśnięty, od 10 do 6 Ranny i od 5 do 0 Bliski Śmierci.
 
Aro jest offline