Zdolności przywódcze w wersji jaką przestawiłeś zatem tracą na znaczeniu i nie są już atrakcyjnym atutem.
Po cóż wydawać atut na coś co można mieć dzięki grze bez atutu.
W końcu jeśli postać gracza zaprzyjaźni się z jakimś NCP w grze postacią to i tak będą przyjaciółmi, żaden atut do tego nie jest potrzebny.
Proponuję zatem zabronić tego atutu, by ktoś go przez pomyłkę nie wziął i nie oczekiwał potem od MG dodatkowej postaci, całkiem słusznie, pod swoją kontrolą, wraz z grupą lojalnych popleczników, gdyż to dają normalnie zdolności przywódcze kompana i popleczników. (oczywiście poziom kompana i liczebność popleczników jest zależna od wysokości zdolności przywódczych
)
PS. W obecnej wersji bardziej opłać się wynająć siłę najemną by robiła co się każe, niż tracić atut na zdolności przywódcze. Najemnik zrobi dokładnie to samo co kompan.