Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-12-2015, 19:50   #151
Fyrskar
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Clutterbane Zobacz post
W jedynce jest trudniej, bo 1) PM, 2) obowiązkowe składniki.

Hogw... Kolegia Magii, Wiatry Magii (i ich wpływ na czarodziejów) to pomysł równie infantylny jak różne kolory Power Rangersów czy pierścienie w Kapitanie Planeta. Wstyd tym się jarać, czytać, rozmawiać o tym, itd. Na sesjach unikać jak ognia i nigdy się nie przyznawać do posiadania Królestw Magii w wersji papierowej.

Dla mnie ideałem byłaby magia rytualna (to najlepsze, co mają do oferowania zasady WFRP2, a rzadko używane w praktyce), repertuar zaklęć podobny do WFRP2, ale bez spiny na jedną tradycję czy kolegia (80% tego kretyńskiego fluffu jest zbędne), obowiązkowe składniki, brak przekleństwa Cincza.
Podpisuję się. Kolegia magii są fajne na jedną-dwie sesje, kiedy chce ci się jeszcze grać czarodziejem Kolegium Bursztynu, ex-szczurołapem. Potem orientujesz się, że fajniej jest grać mniej infantylnym czarodziejem poziomu 2, ex-szczurołapem i możesz miotnąć w kanałach podmiejskich upragnioną błyskawicą, bo nie jesteś teletubisiem, żeby mieć ustalony kolor.
 
Fyrskar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem