Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-04-2007, 23:46   #19
Yarot
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Czas na przeszukiwanie. Do tego wykorzystuje się oczywiście umiejętność "Przeszukiwanie". Jest jeszcze na waszym wyposażeniu coś co nazywa się "spostrzegawczość". Czy można tego użyć? Zwykle spostrzegawczość używa się do sprawdzenia czy nasze zmysły nie dostrzegły czegoś, co może umknąć przy zwykłej sytuacji. Działa wtedy instynkt i możemy dostrzec rzeczy ukryte (pułapki, zapach itp). Przy rzeczowym przeszukiwaniu terenu korzysta się raczej z przeszukiwania, choć muszę przyznać, że mało spostrzegawczy ktoś pominie detal choćby nie wiem jak się starał. I podobnie w drugą stronę, ktoś kto nie wie, gdzie szukać, choćby miał oczy sokoła, to nie zobaczy nic. Dlatego przy takiej sytuacji jak ta wykonam 2 rzuty. Jeden na przeszukiwanie a drugi na spostrzegawczość. Od poziomu ich udania będzie zależeć to, co uda Wam się znaleźć.
Baldwina IQ=32
Rzuty: 85, 100
Klaus IQ=33
Rzuty: 16, 8
Szczęście znów uśmiechnęło się do Klausa i potwierdziło to, co wyszło poprzednio. A mianowicie to, że jest sprawny i spostrzegawczy. Baldwina - cóż, to był pech. Dla ciebie w tym pokoju nie ma nic ciekawego i tyle.

Pokój nie był za duży - ot taki, by mógł pomieścić łóżko, niewielką szafę oraz dwa stołki. Nie było w nim okna, zatem jedyne źródło światła to te padające z korytarza. W środku nie ma też za wiele rzeczy do przejrzenia. W szafie wisi płaszcz i stoją mocno już zniszczone skórzane buty. Pod łóżkiem jest torba podróżna zaś na nim, na kocach leży zielonkawa peleryna.
Baldwina nic nie znajduje poza tym, co napisałem.
Klausowi udaje się znaleźć dwie rzeczy: schowek w bucie, gdzie jest malutki, srebrny kluczyk oraz pas z monetami wszyty w wiszący płaszcz.
Jest jeszcze torba, która kryje kilka ubrań, mieszek z monetami oraz pergamin z pieczęcią z laki i wybitym herbem. Na pieczęci jest ozdobna litera "V" oraz cztery gwiazdy wokół.
Trzos skrywa 12 koron reiklandzkich oraz 30 averlandskich. Do tego jeszcze 4 srebrne szylingi (miejscowe). W pasie przy płaszczu jest jeszcze dodatkowe 40 koron averlandzkich. Ubrania są lniane, lekko noszone, na osobę średniego wzrostu i dość "przestronne". Pergamin na razie pozostaj zwinięty i bez naruszenia pieczęci nie da się go rozwinąć ani przeczytać.

Możecie te dane użyć w pisaniu kolejnego postu.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline