Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-03-2016, 14:53   #8
Stalowy
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Dodam do tego, że konsekwencje z dokładniejszego opisu ran wymuszają na graczach, aby zaczęli się przejmować czymś takim jak opatrywanie, przemywanie i leczenie.

Zdobywanie w trakcie gry porządnych "śladów" po tym że się walczyło, dodaje graczowi pewnej dumy z postaci. Wtedy to chwalenie się "o tu mnie taka bestia udziabała" jest ciekawsze, niż chwalenie się od takimi pedziowymi seksi bliznami, które ktoś sobie wymyślił w opisie postaci.
Serio czy ktokolwiek kiedykolwiek przewidział gdzie oberwie?
Czy kiedykolwiek takie "pamiątki" są estetyczne?

W mojej ocenie ten system dodaje urozmaicenie, które być może komplikuje, ale jest sensowne (szczególnie w takim Młotku) i gracze to doceniają. Szczególnie jeżeli cenią sobie wyrabianie przez RPG praktycznego myślenia i umiejętności, a nie tylko super klimatycznych opisów z których niewiele wynika - szczególnie, że na dobrą sprawę każda postać jest inna ma inną percepcję i co dla jednego jest przerażające, u kogoś innego wywoła tylko wzruszenie ramion.
 
Stalowy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem