Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-03-2016, 20:38   #60
Ranghar
 
Ranghar's Avatar
 
Reputacja: 1 Ranghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputację
Wojownik i Darren udają się do kuchni. Widzą jak od strony kuchenki biegnie na nich płonący mężczyzna o głowie prosiaka. Stwór krzyczy i wrzeszczy, a jego skóra płonie, trzaska i gotuje się w bąblach. Rzuca się wściekle na Wojownika, który przybija go włócznią utrzymując w miejscu. Stwór skrzeczy i macha mu płonącymi dłońmi przed oczyma. Darren łapie za patelnie i silnym wymachem uderza w ryj bestii. Łeb odrywa się od ciała zalewając kuchnie potokiem iskier i krwi. Darren wystraszony zdarzeniem i swoją reakcją ucieka do drzwi wejściowych by uspokoić nerwy. Wojownik został w kuchni patrząc jak ciało na włóczni zwęgla się i znika, tak samo jak urwany ryj (zyskuje +1 do zdrowia psychicznego).


Amelia wraz z towarzystwem wchodzi do kolejnego pokoju który okazuje się sypialnią. W pomieszczeniu znajduje się szafa i podwójne łóżko. Sypialnia po spotkaniu ze szkieletami działa na was jakoś uspokajająco. Pokój ma na was dobry wpływ energetyczny (różne testy w tym pokoju będą miały większą szanse powodzenia) Z pokoju można przejść do drzwi na wprost.

Lirael przykłada dłonie do maski i próbuje znaleźć sposób na jej zdjęcie. Ta jednak ani drgnie, zostaje na twarzy. Saul stwierdza, że lepiej jest się rozdzielić, po kłopotliwych ustaleniach Lireal idzie na prawo, Marie na wprost, a Saul na lewo.

Saul udaje się do salonu. Znajduje się w nim duży stół z krzesłami i nakryciem. Na stole leży dziewczyna z zakrytymi oczami i przywiązana sznurem do stołu, jej usta są zakneblowane. Gdy usłyszała otwierane drzwi zaczęła płakać i panicznie się szarpać na boki.

Lirael wchodzi do sali balowej. Znajduje się w niej fortepian i adapter z płytami. Twoją uwagę zwraca duża plama na ścianie. Nagle jakiś blady rozmazany, psowaty kształt z niej wyskoczył i rzucił się z wielkimi zębiskami do ataku. Szybko reagujesz ucieczką do zakrwawionego pokoju zatrzaskując za sobą drzwi. Jednak napastnik przechodzi bez trudu przez drzwi. Nim dajesz radę zareagować maska błyszczy tajemniczym zielonym światłem i wsysa napastnika. Upadasz na podłogę, a maska spada z twarzy (Zyskujesz +1 szybkości).

Jack wchodzi do pomieszczenia na północ, które okazuje się dosyć tajemniczą windą. Drzwi za nim zamykają się, a sama winda tajemniczo drży i się obraca. Gdy otwierają się drzwi widzisz przed sobą pokój z wielką kałużą krwi i zaskoczoną Marie stojącą przed Tobą. Nagle ktoś trzasnął drzwiami i widzisz Lirael upadającą na podłogę.



Mapa

Piętro:


Sypialnia (błogosławiony pokój, lepsze rzuty w testach, gdy tu jesteś) <- Biblioteka (+1 do wiedzy raz na grę, po przeczytaniu książek)
Korytarz z pomnikami
Zejście na parter




Parter:


Cmentarz, Schody na piętro
Laboratorium <- Korytarz <- Patio <- Gralnia <- Korytarz -> Zapadnięty (test na szybkość by przejść dalej)
Szklarnia <- Okopcony <- Rupieciarnia (Spowalnia o -1 szybkość na jedną turę) <- Przedsionek -> Kuchnia
Ogród, Drzwi wejściowe
Balowy <- Zakrwawiony -> Salon
Mistyczna winda (losowo porusza się po domu)


 

Ostatnio edytowane przez Ranghar : 02-03-2016 o 21:59.
Ranghar jest offline