Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-03-2016, 15:48   #98
Ranghar
 
Ranghar's Avatar
 
Reputacja: 1 Ranghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputację
Darren przyjrzał się powoli i uważnie szkieletom. Wyglądało na to, że ktoś już je odchylił i zabrał to co mogło się za nimi skrywać. Tak jak ustalili z Wojownikiem , tak zrobili, udali się z powrotem na parter. Drzwi wciąż leżały oparte o ścianę, zrobiła się spora kałuża sięgająca już prawie po schody. Na podjeździe nikogo nie widać. Parter wygląda także na spokojny.

Lirael podjadła, czuje jak wracają jej siły i energia(+1 do siły). Następnie otworzyła szufladkę w pozytywce. Pozytywka zaczęła grać i nucić dziwną melodię od której nie było można oderwać uwagi. Minęło parę minut zanim Lirael otrząsnęła się z zasłuchania i wyjęła kawałek porwanej kartki z szuflady z cyfrą 7.

Saul zaczął kombinować przy sejfie, był to bardzo stary model. Podobny do tego co stał w jego domu, więc łatwo mu poszło z wyczuciem odpowiedniej kombinacji kręcąc na ślepo gałką. Po kilku minutach prób i błędów sejf uległ i dał się otworzyć. Wewnątrz sejfu znalazł sztylet o powyginanym ostrzu, na którym była zaschła krew. Może on służyć za broń, ale trzeba się z nim ostrożnie obchodzić by samemu nie zostać skaleczonym. W środku była jeszcze ampułka z ziołami, gdy ją odkorkowałeś to miałeś wrażenie jakbyś polizał Wasabi. Zapach od razu postawił cię na nogi i rozwiał wszelkie lęki i wątpliwości. Wewnątrz sejfu leży jedna sztabka złota.Przechodząc przez kolejne drzwi znalazłeś się w pokoju z wielkimi organami i ławami. Rozglądając się po pokoju słyszysz kapiącą skądś wodę. Nie możesz dojrzeć skąd kapie, ale z każdą chwilą staje się ten odgłos co raz bardziej nieznośny. Masz ochotę szybko opuścić ten pokój. Kolejne drzwi masz po lewej.

Jack spokojnym krokiem przeszedł przez huśtający się most. Otworzył drzwi wchodząc do małego pokoju z wielkimi, metalowymi drzwiami od sejfu wbudowanymi w ścianę. Po paru chwilach słyszy płacz dziecka wydobywający się zza metalowych drzwi. Podchodząc bliżej sejfu słyszy nagle krzyk kobiety tuż za sobą. Gdy zaskoczony ogląda się za siebie nikogo nie widzi, a słyszy pod sobą odgłos tłuczonego szkła. Gdy spogląda na swoje nogi widzi, że stoi boso na potłuczonym szkle, które powbijało się w stopy i palce (-1 zdrowia psychicznego)

Amelia wraz z towarzyszami weszła do pokoju, który okazał się balkonem widokowym. Przewieszony przez barierki wisi człowiek, który coś do siebie mamrota i macha dłońmi do kogoś na dole. Gdy zerkacie do pokoju niżej nikogo nie ma. Z balkonu można zeskoczyć kosztem zdrowia do sali balowej na parterze, można także przejść przez drzwi naprzeciwko.

Mapa

Piętro:


Korytarz <-Sypialnia (błogosławiony pokój, lepsze rzuty w testach, gdy tu jesteś) <- Biblioteka (+1 do wiedzy raz na grę, po przeczytaniu książek)
Laboratorium, Korytarz z pomnikami
Balkon(zejście do sali balowej), Zejście na parter





Piwnica:

Winda
Magazyn (+1Siła) <- Dywan -> Most -> Sejf
Jezioro -> Organy

Siłownia (+1 Szybkość)
Służebny -> Winnica


 

Ostatnio edytowane przez Ranghar : 12-03-2016 o 17:12.
Ranghar jest offline