Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-03-2016, 08:17   #115
Ranghar
 
Ranghar's Avatar
 
Reputacja: 1 Ranghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputację
Jack miał wejść do drzwi, gdzie poprzednio stała winda, ale zauważył jak do pokoju z dywanem wraca Saul. Po kilku sekundach do pokoju wparowała także blada na twarzy Lirael, która koniecznie chciała im coś pokazać. Jednak Jack wyjaśnił na szybko, że dziewczyny potrzebują pomocy, pokazał podarty fioletowy rękaw. Wszyscy razem zgodnie stwierdzili, że nie należał on ani do Marie ani do Sophie. Cała trójka wkroczyła do nowego pomieszczenia, które zastąpiło windę. Znaleźli się w czymś na wzór katakumb, rozświetlonych sporadycznie pochodniami. Po bokach ścieżki znajdowały się szkielety otoczone pajęczynami spoczywające na kamiennych ławach. Z każdym następnym stawianym krokiem ujawniały się kolejne szkielety, później nadgniłe ciała, a w końcu stosunkowo świeże ciała wygięte w niemym krzyku z rozciętymi klatkami piersiowymi w których grasuje masa robaków. Przyglądając się ścieżce widzicie jak kamienna posadzka przechodzi w błoto na którym widać świeże ślady stóp i jednolite ciągłe ślady jakby kogoś ciągnięto po ziemi. Po kilku następnych krokach trafiliście na czerwony kapelusik należący do Marie oraz na rozwidlenie dróg prowadzące do trzech różnych pomieszczeń. Po lewej stronie widoczne są dwie pary stóp, które powoli znikają na kamiennej posadzce prowadzącej do drzwi. Na wprost prowadzi zakrwawiony jednolity ślad, a spod drzwi słychać muzykę symfoniczną. Po prawej stronie pojawia się kolejny jednolity ślad prowadzący do kolejnych drzwi, z których słychać różne hałasy i krzyki.


Darren
ścisnął mocniej patelnie i zamachnął się od tyłu na Wojownika, który nie zdążył zareagować wystarczająco szybko. Cios patelnią w głowę był silny (-1 do siły), po włosach zaczęła cieknąć krew, ale Wojownik wciąż był przytomny na tyle by pchnąć włócznią w Darrena. Ten jednak był na tyle szybki, aby uniknąć pchnięcia w głowę. Osobnicy w szatach skinęli ku Darrenowi rozpoznając znak i rzucili się na Wojownika zasłaniając drzwi wyjściowe. Korzystając z odwróconej uwagi wymierzyli ciosy ostrzami ku rannemu Wojownikowi. Pierwszy cios poszybował w kolano, ale został sparowany kopniakiem w dłoń, drugi napastnik ciął w rękę, ale udało się zablokować włócznią, trzeci cios był wymierzony w głowę, ale udało się go sparować i odepchnąć napastnika. Krwawiący z głowy Wojownik wycofał się na piętro, wbiegł na korytarz z trzema innymi wyjściami. Cały czas słyszał za sobą pościg złożony z 4 mężczyzn, którzy byli jeden pokój za nim w sypialni.


Lis przyglądał się zakrwawionemu nożowi, ślady wydawały się zaschłe. Amelia podniosła lalkę i próbowała wyjąć czaszkę z jej uchwytu. W końcu palce drgnęły puszczając ją, tylko po to by się zaraz jeszcze mocniej na niej zacisnąć i uderzyć kryształową czaszką prosto w skroń dziewczyny. - Zdychajcie frajerzy! - Wychrapała lalka rzucając czaszką w Lisa, który upuścił nóż. Oczy Ameli stały się ciężkie i powoli się zamknęły. Margaret zapiszczała zmuszając Amelie do otworzenia oczu tytanicznym wysiłkiem, tylko po to by zobaczyć jak lalka z nożem w rękach tnie Lisa w kolano, który chwiejąc się upada na ziemie prosto pod świszczące ostrze przecinające tętnice żylną. Lis charczy i pluje krwią. Margaret krzyczy i płacze. Bruno spogląda wystraszony na Amelię, a następnie bierze Margaret pod pachę i ucieka na balkon. Oczy Ameli zamykają się, a gdy budzi się w pokoju (-1 do siły) to jest sama, nie licząc zmasakrowanego ciała Lisa z podciętym gardłem, nogami i rękoma. Z pokoju prowadzi strużka śladów krwi prowadzących na balkon.



Mapa

Piętro:


Korytarz <-Sypialnia (błogosławiony pokój, lepsze rzuty w testach, gdy tu jesteś) <- Biblioteka (+1 do wiedzy raz na grę, po przeczytaniu książek)
Laboratorium, Korytarz z pomnikami
Balkon(zejście do sali balowej), Zejście na parter
Sypialnia




Parter:


Cmentarz, Schody na piętro
Laboratorium <- Korytarz <- Patio <- Gralnia <- Korytarz -> Zapadnięty (test na szybkość by przejść dalej)
Szklarnia <- Okopcony <- Rupieciarnia (Spowalnia o -1 szybkość na jedną turę) <- Przedsionek -> Kuchnia
Ogród, Drzwi wejściowe
Balowy <- Zakrwawiony -> Salon




Piwnica:


Krypta <- Magazyn (+1Siła) <- Dywan -> Most -> Sejf
Jezioro -> Organy
Magazyn

Siłownia (+1 Szybkość)
Służebny -> Winnica


 

Ostatnio edytowane przez Ranghar : 21-03-2016 o 16:41.
Ranghar jest offline