Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-03-2016, 14:33   #82
Arvelus
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Mi się podoba... w sumie sam bym skorzystał
Bo nagle mam wrażenie, że jak było trzech inżynierów to teraz nie ma już żadnego =p
Gwoli ścisłości... na daną chwilę robię przywódcę duchowego jakieś sekty (luźno wzorując się na warboysach i Immortan Joe)


Ok... skończyłem ogarnianie dodatku Ołów (tak w 90%).

I pardon, ale muszę dopytać...
Rozumiem, że przyjmujemy mechanikę obrażeń pośrednią między oryginalną a ołowiową (tą bazową... z naciskiem na testy odporności na ból i wykrwawianie się (a przebicia pocisków w skali od 0,5 do 12), a nie na lokalizację trafień (i toprzebicie od 0 do 3)), tak?

Chodzi mi tutaj głównie o takie aspekty jak funkcjonowanie pancerza...
Myśleć bardziej w kategoriach "Redukcja obrażeń, przebicie redukcji, mniejsze rany", czy bardziej jeśli mam pancerz który ma większy współczynnik niż taki kałach przebicie to nie muszę się martwić?

Czy pancerz nie "military grade" (kevlar i wkłądki balistyczne) chroni przed pociskami?
Wedle podstawki tak. Wedle Ołowiu nie... Jak tutaj będzie? D=

I inne pytanie... ktoś grał tutaj już w Ołowiu?
Bo jak ja czytam i zagłębiam się... to mam wrażenie, że trafienie kogoś na dystans ponad 10m jest nierealne D=
-4 za strzał wykonany w jednym segmencie, średnio jakieś -1/-2 za zasięg, -4 za to, że jest się pod ostrzałem, pewnie -1/-2 za pancerz, -4 za osłonę/ruch przeciwnika... jeszcze siła koriolisa i rozrzut... to daje tak standardową karę -14 do zręczności podczas strzelania... No dobra... -10, bo po prostu nie będziemy strzelać w jednym segmencie... ale to i tak daje dosyć małą szansę na trafienie. A przy kosztach amunicji to boli D=

Coś pomijam, czy system, po prostu, jest zbudowany tak aby walka wręcz miała jakikolwiek sens? =P

No i... mamy 100 gambli na ekwipunek (podstawowo) czy 400 (ołowiowo)? T_T

I jak to jest z tym poruszaniem się? O_o
Chód 2m/segment
Trucht 3m/segment
Bieg 6m/segment
Bd 14+ jeden m więcej/segment
Postać obciążona (choćby ciężka kamizelka) 1m/2 segmenty...
O_o
Czyli co? Założę tę kamizelkę to nie mogę już biegać?
Czy to po prostu należy rozumieć jako -1m?
Czemu, w ogóle, ciężka kamizelka (nawe 20kilowa) jest w tej samej kategorii jak taszczenie nieprzytomnego 80+kilogramowego i zdecydowanie nieporęcznego kumpla? T_T
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 21-03-2016 o 15:02.
Arvelus jest offline