Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-03-2016, 13:34   #81
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
Jakby co ja robię Lemiemu druga postać - Kapitana z krwi i kości i tym samym zgłaszam kandydaturę. Jeśli ktoś zrobi lepszą postać kapitana, która będzie się bardziej nadawać na rządzenie okrętem to wrócę do swojego ranger'a który był pierwszym pomysłem moim. Dla mnie to żaden problem zrobić druga postać, nawet przeciwnie - uwielbiam klecić sobie nowe psotacie.

Myślę że najbardziej fair będzie jeśli to Lemi jako MG zdecyduje która postać najbardziej nadaje się do poprowadzenia naszej skromnej załogi

Kto jest za takim rozwiązaniem?
 
AdiVeB jest offline  
Stary 21-03-2016, 14:33   #82
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Mi się podoba... w sumie sam bym skorzystał
Bo nagle mam wrażenie, że jak było trzech inżynierów to teraz nie ma już żadnego =p
Gwoli ścisłości... na daną chwilę robię przywódcę duchowego jakieś sekty (luźno wzorując się na warboysach i Immortan Joe)


Ok... skończyłem ogarnianie dodatku Ołów (tak w 90%).

I pardon, ale muszę dopytać...
Rozumiem, że przyjmujemy mechanikę obrażeń pośrednią między oryginalną a ołowiową (tą bazową... z naciskiem na testy odporności na ból i wykrwawianie się (a przebicia pocisków w skali od 0,5 do 12), a nie na lokalizację trafień (i toprzebicie od 0 do 3)), tak?

Chodzi mi tutaj głównie o takie aspekty jak funkcjonowanie pancerza...
Myśleć bardziej w kategoriach "Redukcja obrażeń, przebicie redukcji, mniejsze rany", czy bardziej jeśli mam pancerz który ma większy współczynnik niż taki kałach przebicie to nie muszę się martwić?

Czy pancerz nie "military grade" (kevlar i wkłądki balistyczne) chroni przed pociskami?
Wedle podstawki tak. Wedle Ołowiu nie... Jak tutaj będzie? D=

I inne pytanie... ktoś grał tutaj już w Ołowiu?
Bo jak ja czytam i zagłębiam się... to mam wrażenie, że trafienie kogoś na dystans ponad 10m jest nierealne D=
-4 za strzał wykonany w jednym segmencie, średnio jakieś -1/-2 za zasięg, -4 za to, że jest się pod ostrzałem, pewnie -1/-2 za pancerz, -4 za osłonę/ruch przeciwnika... jeszcze siła koriolisa i rozrzut... to daje tak standardową karę -14 do zręczności podczas strzelania... No dobra... -10, bo po prostu nie będziemy strzelać w jednym segmencie... ale to i tak daje dosyć małą szansę na trafienie. A przy kosztach amunicji to boli D=

Coś pomijam, czy system, po prostu, jest zbudowany tak aby walka wręcz miała jakikolwiek sens? =P

No i... mamy 100 gambli na ekwipunek (podstawowo) czy 400 (ołowiowo)? T_T

I jak to jest z tym poruszaniem się? O_o
Chód 2m/segment
Trucht 3m/segment
Bieg 6m/segment
Bd 14+ jeden m więcej/segment
Postać obciążona (choćby ciężka kamizelka) 1m/2 segmenty...
O_o
Czyli co? Założę tę kamizelkę to nie mogę już biegać?
Czy to po prostu należy rozumieć jako -1m?
Czemu, w ogóle, ciężka kamizelka (nawe 20kilowa) jest w tej samej kategorii jak taszczenie nieprzytomnego 80+kilogramowego i zdecydowanie nieporęcznego kumpla? T_T
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 21-03-2016 o 15:02.
Arvelus jest teraz online  
Stary 21-03-2016, 15:43   #83
 
JohnyTRS's Avatar
 
Reputacja: 1 JohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputację
Bez przesady, ja mam jeszcze postać od majstrowania.
 
__________________
Ten użytkownik też ma swoje za uszami.
JohnyTRS jest offline  
Stary 21-03-2016, 22:18   #84
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
I pardon, ale muszę dopytać...
- Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że jakiś art pt. "Ołów w praktyce" by się chyba przydał...

- Dobra ja się mogę trochę powymundrzać no ale to ja i piszę pod kątem swojej sesji i paczajstwa a niekoniecznie musi byc tak tutaj u Lemiego. No i cały "Ołów" ma może znaczenie w przypadku klasycznej Drużyny ale niekoniecznie w "Piratach" w starciu załóg i okrętów


Cytat:
Chodzi mi tutaj głównie o takie aspekty jak funkcjonowanie pancerza...
- W oryginale "Ołowiu" jest zasada wszystko albo nic pod względem pancerzy. Czyli albo pancerz chroni całkowicie przez Raną albo nie i wówczas wchodzi cała bez żadnych Redukcji. Przy miękiej balistyce (kevlary) jak ochroni ale jest trafienie MG może policzyć jak Siniak (ja tak właśnie robię).


Cytat:
I inne pytanie... ktoś grał tutaj już w Ołowiu?
- Mhm


Cytat:
Bo jak ja czytam i zagłębiam się... to mam wrażenie, że trafienie kogoś na dystans ponad 10m jest nierealne D=
-4 za strzał wykonany w jednym segmencie, średnio jakieś -1/-2 za zasięg, -4 za to, że jest się pod ostrzałem, pewnie -1/-2 za pancerz, -4 za osłonę/ruch przeciwnika... jeszcze siła koriolisa i rozrzut... to daje tak standardową karę -14 do zręczności podczas strzelania... No dobra... -10, bo po prostu nie będziemy strzelać w jednym segmencie... ale to i tak daje dosyć małą szansę na trafienie. A przy kosztach amunicji to boli D=
- Nom. Tak by własnie to wyglądało. Kluczowe znaczenie jest czy Suwak działa w walce bo to wiela zmienia. Ale ogólnie no podałeś dość trudny strzał to nie dziw się, że jest on też trudny do wykulania

- Przy większości "zwykłych" strzałów można chyba by liczyć z -4 za ruch celu czy podobny jak się skitra za osłonę. I jeśli strzela się szybko bez celowania to nastepne -4. Ale magia modów to to, ze nie są one może specjalnie duże bo mają po te 1 - 4 pkt ale jak się policzy wszystkie to właśnie wyjśc może mod rzędu -8 czy -12. Za tak epicką pule punktów jaką dał Lemi ZRĘ dla fajtera da się spokojnie zrobić rzedu ok 15 więc nawet ptzy takich mod zdaje się na ok 1/3 czy 1/4 szans na trafienie + pkt z umsa do zbicia wyniku. A jesli Suwak działa za umsy to jeszcze bardziej szanse na trafienie wzrastają. Więc spec - fajter może nie będzie trafiał przy takim strzelaniu co kazdy, prawie każdy czy większością pocisków ale nadal trafia całkiem często. A jak trafi to ołowiowa mecha sprawia, że jak nie ma pancerza cel czy bron strzelca go ignoruje no to ma spory problem nawet z pojedynczym trafieniem.


Cytat:
Coś pomijam, czy system, po prostu, jest zbudowany tak aby walka wręcz miała jakikolwiek sens? =P
- Ołów jak przeczytałeś to chyba widzisz, że koncentruje się właśnie na wymianie ołowiu pomiędzy grupkami humanoidów Reszta jest jedynie wspomniana. W zwarciu ważne jest pamiętać, że pancerze w stylu kolczug czy płyt zachowują Redukcję i działają podobnie jak w oryginale ale tylko na zwarcie. Ołów je ignoruje. Za to kevlar jest ignorowany w zwarciu przez broń białą. Jedynie ciężka balistyka (płyty SAPI) działają ochronnie i w zwarciu i strzelaniu. Ale są tak drogie, że nie widziałem jeszcze by ktoś zaczął sesję z taką SAPI.



Cytat:
No i... mamy 100 gambli na ekwipunek (podstawowo) czy 400 (ołowiowo)? T_T
- Dobre pytanie. Na poczatku chyba nie było a jak gdzieś wyszło potem to chyba zgapiłem. Ale coś Lemi wspominał, że chyba niekoniecznie mamy się przywiązywać do punktu z ekwipunkiem a i wstęp tak jakby wszycy dostali na lądzie pałą w łeb i obudzili się w ładowni na pełnym morzu



Cytat:
I jak to jest z tym poruszaniem się? O_o
Chód 2m/segment
Trucht 3m/segment
Bieg 6m/segment
Bd 14+ jeden m więcej/segment
Postać obciążona (choćby ciężka kamizelka) 1m/2 segmenty...
O_o
Czyli co? Założę tę kamizelkę to nie mogę już biegać?
Czy to po prostu należy rozumieć jako -1m?
Czemu, w ogóle, ciężka kamizelka (nawe 20kilowa) jest w tej samej kategorii jak taszczenie nieprzytomnego 80+kilogramowego i zdecydowanie nieporęcznego kumpla? T_T
- No segmentowo poruszanie się w Ołoiwu jest szybsze. Trzeba pamiętać przy obliczaniu seg/metry jak np. MG mówi, że cośtam biegnie z 20 m. W oryginale wiec byłoby ok 10 seg na reakcję czy coś a w Ołowiu wpada w zwarcie już w 3 - 4 tym seg.

- BUD na 14+ przyśpiesza jeszcze o 1 seg tak jak piszesz. Czylli biegnie się z prędkością 7 m/seg a nie 6 m/seg bez żadnych Sztuczek itd. Dobra rzecz dla fajterów bo poza wzrostem dmg skraca moment szarży.

- W Ołowiu nie jest doprecyzowane od jakiego momentu przeciązenie powinno wpłynąć na prędkość poruszania się. Poza tym przykładem jaki podajesz. Więc zostaje to w gestii MG. Ja ogólnie na razie nie liczę spowolnienia ale dość skrupulatnię liczę obciążenie postaci a te już wpływa na szanse trafienia (obc przekroczone limitem o 1 przedział powoduje mod -1 do ZRĘ czyli trafienia. Przeciętna BUD to ok 10 - 14 czyli limit po 5 - 7 kg na stopień. Zwykle pancerz, szturmówka i garść maneli na sobie wynosi ok 8 - 12 kg czyli większość BG miewa ten mod -1 czy -2 nawet w wersji "na lekko" bez plecaków, toreb itd.)


@Lemi


- To skoro i spece i kapitany som i się znalazły to ja zrobię sobie tego nawigatora do kierowania tą łajbą


@Wszyscy

- Jak Ołów to i medycyna czyli lekarz. Te krwawienie, zakazenie ran, opatrywanie serio jest tam uwzględnione i ma znaczenie więc medyk i medycyna polowa robią się ważniejsze od fajterów bo ziazi kazdy jakoś tam umie zrobic a naprawić ziazi może tylko medyk.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 21-03-2016, 22:28   #85
-2-
 
-2-'s Avatar
 
Reputacja: 1 -2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał AdiVeB Zobacz post
Jakby co ja robię Lemiemu druga postać - Kapitana z krwi i kości i tym samym zgłaszam kandydaturę. Jeśli ktoś zrobi lepszą postać kapitana, która będzie się bardziej nadawać na rządzenie okrętem to wrócę do swojego ranger'a który był pierwszym pomysłem moim. Dla mnie to żaden problem zrobić druga postać, nawet przeciwnie - uwielbiam klecić sobie nowe psotacie.

Myślę że najbardziej fair będzie jeśli to Lemi jako MG zdecyduje która postać najbardziej nadaje się do poprowadzenia naszej skromnej załogi

Kto jest za takim rozwiązaniem?
Kapitanem zostanie, kto uzyska poparcie załogi...
Zwłaszcza, że zapowiedziałem swój zamiar wobec nadmiaru monterów, ale chętnie będę konkurował...
 
__________________
Nikt nie traktuje mnie poważnie!
-2- jest offline  
Stary 21-03-2016, 23:48   #86
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Hmmm... Pip, powiedz mi jeszcze... To obciążenie... W pancerzach nie ma zawartej wagi. Czy to należy interpretować, że kara za jego wagę jest już zawarta w samym opisie?

// Jeśli ktoś uzna to za offtop to zaraz usunę i przeniosę dyskusję na pw, ale chciałbym aby MG miał możliwość wypowiedzenia się... na wypadek gdyby interpretacja Pipboya była inna niż jego
 
Arvelus jest teraz online  
Stary 22-03-2016, 00:11   #87
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Hmmm... Pip, powiedz mi jeszcze... To obciążenie... W pancerzach nie ma zawartej wagi. Czy to należy interpretować, że kara za jego wagę jest już zawarta w samym opisie?
- W całym ekwipunku w neuro i oficjalnych i nie dodatkach poza wyjątkami masa przedmiotów jest pominięta. Więc trzeba radzić sobie samemu. Raczej więc trzeba pancerze policzyć sobie samemu. Ja orientacyjnie liczę kevlar po ok 4 kg a cieżki komplet SAPI po 8 kg. A ponieważ to się z grubsza koreluje z ich Pancernością (bo skala ołowiowa też jest 1 - 8) to najczęściej uznaję, że 1 PP = 1 kg. Ale to znowu moja homerule bo z podręczników nie kojarzę tego.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 22-03-2016, 08:45   #88
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
Cytat:
Napisał -2- Zobacz post
Kapitanem zostanie, kto uzyska poparcie załogi...
Zwłaszcza, że zapowiedziałem swój zamiar wobec nadmiaru monterów, ale chętnie będę konkurował...
Tak... tylko że proponuję sprawdzić to poparcie załogi przed rozpoczęciem sesji a nie podczas. Bez sensu byłoby jakby do sesji weszły dwie postacie przystosowane do bycia kapitanem... ja mam zapasową postać którą chcę grać jeśli mój oficer zostanie przez załogę odrzucony. Nie ma miejsca na dwóch kapitanów na jednym statku...
 
AdiVeB jest offline  
Stary 22-03-2016, 09:13   #89
 
JohnyTRS's Avatar
 
Reputacja: 1 JohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputację
To się przerąbie statek na pół i po kłopocie (inna sprawa, czy dwie osobne połówki będą sterowne i zy w ogóle będą pływać).
 
__________________
Ten użytkownik też ma swoje za uszami.
JohnyTRS jest offline  
Stary 22-03-2016, 09:24   #90
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację
Kapitan kapitanem, ale bosman bosmanem. A ja znam jednego kapitana, co ma poparcie niewąskiego bosmana. Se rymłem.

Mój głos na Adiego, Aye.

 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451

Ostatnio edytowane przez merill : 22-03-2016 o 10:03.
merill jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:43.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172