Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-04-2016, 09:15   #16
AdiVeB
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
Walka łucznicza i ogólna mechanika strzelania z łuku też by mnie interesowała. Łuk to wbrew pozorom bardzo silna broń, która została zepchnięta w NS na bardzo daleki plan - szczególnie przez Ołów własnie. A nie powinno tak być, nie oszukujmy się. W postapo w którym o sztukę porządnej amunicji bardzo ciężko, a i nawet jak się ma to nierzadko żal wystrzelić... Łuk ma praktycznie same plusy - cały czas mówię tu o wprawnym łuczniku (powiedzmy umiejętność na 4-5)

Do tego dochodzi fakt, że w całej mechanice jest tylko jedna przydatna sztuczka dla łucznika. Ewentualnie dwie jak ktoś ma problemy z zasięgiem. Obie sztuczki są w podstawce. Żadnych innych dodających jakiekolwiek profity dla łucznika nie ma. Oczywiście sprawę sztuczek łatwo rozwiązać jeśli MG pozwala na dopasowanie sztuczek dotyczących broni palnej na łucznictwo np. Ruchomy Cel, Pewna Ręka, Może coś do trafienia selektywnego albo ogarniania warunków mających wpływ na trajektorię lotu strzały? Może umiejętność "Wiedza łucznicza" załatwiłaby sprawę. Niwelowałaby ona część utrudnien za ciężkie warunki pogodowe, mocny wiatr etc.? Nie wiem sam... tak tylko na dobrą sprawę gdybam sobie.

Zmierzam do tego że tęgie umysły naszych Mistrzów mogłyby ogarnąć jakieś zasady.
 
AdiVeB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem