Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-04-2016, 21:26   #229
NecroXander
 
NecroXander's Avatar
 
Reputacja: 1 NecroXander ma z czego być dumnyNecroXander ma z czego być dumnyNecroXander ma z czego być dumnyNecroXander ma z czego być dumnyNecroXander ma z czego być dumnyNecroXander ma z czego być dumnyNecroXander ma z czego być dumnyNecroXander ma z czego być dumnyNecroXander ma z czego być dumnyNecroXander ma z czego być dumnyNecroXander ma z czego być dumny
Kohhill czuł się zażenowany. Nie był może bystry niczym złodziej czy mag, ale nigdy nie myślał, że nadejdzie dzień kiedy usłyszy on wypowiedź z której nie zrozumie ani słowa. W panice spojrzał on pytająco na srebrnego elfa.
- To zaiste mocne zapewnienia. - odezwał się srebrny elf do drugiego Tel'quessir, po czym zwrócił się do Kohhilla - Jest faktycznie możliwe, że portale działają jak działały, a o zaklęciu teleportacji też wiele złego słyszałem.
-Nie znam się ni krzty na magii, ale zaufam twojemu przyjacielowi, jeżeli za niego ręczysz -wojownik zamilkł na chwile, po czym podjął. -w innych warunkach nigdy bym tego nie zrobił, ale naprawdę mi się śpieszy. Nadal pozostaje jednak kwestia ceny.
- Jaką cenę miałeś być winien swojemu przewodnikowi za przeprawę? - zapytał Thaes.
-200 sztuk złota. Czy to ma jakieś znaczenie?
- Zależy czy jesteś gotów mnie zapłacić dwukrotność tego. W końcu dostaniesz się do celu od razu…
-Jest pewien mały problem… 150 sz zapłaciłem z góry.
Thaes spojrzał na przewodnika Kohhilla, a ten się skrzywił lekko.
- W takim razie może po prostu podzielimy się zyskiem? Po dwieście na głowę? Dostaniemy czterysta, z czego po dwieście każdy z nas dostanie. Czy to wam odpowiada?
Drugi elf wzruszył ramionami, w końcu i tak wychodził na swoje.
-Mi to odpowiada. Proszę -Koh wyciągnął z torby kolejny woreczek ze złotem, odliczył odpowiednią ilość i podał elfowi z blizną. -Tak jak się umawiałem z twoim przyjacielem, resztę zapłacę na miejscu.