Powód dla którego wychodzę z propozycją zmiany systemu jest ten sam co podawałem kilka stron wcześniej. Autumm świetnie podsumowała całą sesję mówiąc, że jej siłą są nieprzeciętne dialogi między bohaterami graczy i świetne walki. Z tym drugim miałem największy kłopot od strony MG, bo im wyższy był wasz poziom tym więcej na jaw wychodziło problemów z systemem. Na końcu miałem tak naprawdę dwie zdolne do walki postacie, a ta w CN zawsze była istotna i urozmaicana przeze mnie. Poza tym nie chce mi się bawić w podliczanie wszystkich pierdół, okazyjnych bonusów czy innych modyfikatorów. D&D 4e jedną rzecz robi fenomenalnie, a jest nią walka, bo z myślą o niej powstał ten system. Zwłaszcza jeśli chodzi o organizowanie szybkich starć, niezależnie od tego ile jest uczestników walki. Zwłaszcza jeśli chodzi o Harfiarzy, dla których planowałem bardziej widowiskowe starcia, rodem z filmów akcji, a ich obecne postacie zwyczajnie się do tego nie nadają.
Jeśli chodzi o rzeczy związane ze stroną fabularną waszych postaci to pewne elementy pod kątem mechaniki zawsze można dodać jeśli komuś czegoś brakuje.
@Krieger
Cały czas graliśmy na Neverwinter: Campaign Setting z 4e. Wycofałem dragonbornów z rozgrywki, bo te miały osobny podręcznik w 3.5 i nie chciało mi się tworzyć NPCów na nowych zasadach, ale teraz jak widać nie ma z tym problemów. Można śmiało sięgnąć po każdą grywalną rasę.
@Clutterbane
Wrócę z pracy to wyślę Ci link do GDocsa i sobie sprawdzisz.
__________________ [URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019 |