O magi ciąg dalszy każdy z adeptów magi zaczyna z 2-4 zaklęciami (zależy od stopnia opanowania magi i talentów) można poznać na początku tylko 1-2 szkoły magii
wędrowanie bardzo ważne są niezbędne do wędrówki przedmioty i ekwipunek
jedzenie coś na nocleg np namiot czy wierzchowiec zaczynamy z ty co mamy
czyli oprócz przedmiotów klasowych 3 atrybutami na początek
to ja też dam swoją postać
zainteresowania 2 zainteresowania postaci mg zdecyduje co one dadzą
minusowe staty na skutek wad powodują kary przy przymusowych testach danej
i niektórych sytuacjach umiejętności
części ciała a walka podczas potyczki możecie celować w rożne części ciała
tułów głowę nogi ręce itp ma ma to rożne efekty i odpowiedni dobór stylów walki
talentów celowania może decydować o zwycięstwie lub porażce
Ostatnio edytowane przez smok burzy : 29-04-2016 o 17:25.
|