Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-06-2016, 16:15   #1
mac003
 
mac003's Avatar
 
Reputacja: 1 mac003 jest na bardzo dobrej drodzemac003 jest na bardzo dobrej drodzemac003 jest na bardzo dobrej drodzemac003 jest na bardzo dobrej drodzemac003 jest na bardzo dobrej drodzemac003 jest na bardzo dobrej drodzemac003 jest na bardzo dobrej drodzemac003 jest na bardzo dobrej drodzemac003 jest na bardzo dobrej drodzemac003 jest na bardzo dobrej drodzemac003 jest na bardzo dobrej drodze
[(Fantasy) - "królewskie artefakty"]

KRÓLEWSKIE ARTEFAKTY


Prolog

- Witam w mojej karczmie! - krzyknął krasnolud zza lady, gdy pewien człowiek w kapturze wszedł do jego karczmy. - Co podać?
- Wino. - odpowiedział ostro. - Najlepsze.
- Już podaję!
- A można tu zamówić coś innego niż napitek, jadło czy pokój?
- Zależy o co prosisz. - odpowiedział karczmarz i zaczął się śmiać.
- Ile za opowiedzenie historii?
- A po co ci? - zdziwił się krasnal.
- Od kilku lat nie mam rozrywki. - powiedział smutno. - To ile płacę?
- Tyle ile za piwo. - krasnolud znów zaczął się śmiać. - Bo mi w gardle zaschnie!

Dziesięć lat temu stoczyła się bitwa o Veen pomiędzy królową mrocznych elfów - Etnildą, a królem krasnoludów z Minewood - Ghimem III. 19 lutego 1255r. miesiąc po rozpoczęciu bitwy, Etnilda i Ghim stoczyli bój, w którym elfka zabiła krasnoluda. Wtem determinacja krasnoludów spadła. Próbowali walczyć, lecz bez swojego króla nie mieli szans. Poddali się a Etnilda powiedziała, że ich nie zabije jeśli zawrzą pokój, a północne Veen będzie należało do mrocznych elfów. Krasnoludy chcąc, nie chcąc musiały się zgodzić. 2 lata po bitwie, królem Minewood stał się syn Ghima - Hengvul. Zaprzysiągł zemsty na Etnildzie za to, że zabiła jego ojca. Jeden z kapłanów run zaproponował rzucenie na Etnilde klątwę, lecz potrzebował do tego 6 magicznych artefaktów, znajdujących się w świątyniach usytuowanych na każdym kontynencie. Pierwszy artefakt - hełm Seltkirka znajdował się w świątyni Fyghn, na ziemiach mrocznych elfów. Niestety Etnilda nie pozwalała krasnoludom tam wchodzić dlatego Hengvul postanowił znaleźć kilku "odważnych" poszukiwaczy przygód, by za kufer złota znaleźli dla niego te artefakty. Po ośmiu latach poszukiwań tych poszukiwaczy, do jego sali tronowej weszła grupka osób.

4-6 osób!!!



******



Hej ho, hej ho

Witam wszystkich podróżników, którzy zaszczycili mnie czytaniem tej rekrutacji do mojej nowej sesji (autorskiej). Oprócz morcznych elfów i krasnoludów nie zabraknie tu magii, rycerzy, królów, królewien, niziołków, gnomów jak i (zwykłych!!!) elfów (itd. itp. ). Jeśli o czymś zapomniałem i/lub macie jakieś wątpliwości piszcie

Historia

*twoja postać oczywiście nie musi być typowym poszukiwaczem skarbów (podróże po świecie, nigdy nie zabawiasz długo w jednym miejscu) - może być zwykłym chłopem lub elfem czy krasnoludem pragnącym przygody.
Wasza przygoda rozpoczyna się po wyjściu z zamku tuż po otrzymaniu stosownych informacji na temat artefaktów (królewskich!!!), możecie pochodzić po mieście i/lub wyruszyć na podróż do świątyni Fyghn.
Miejsce akcji: Minewood, lasy mrocznych elfów, światyna Fighn (więcej nie powiem)
Czas akcji: Zaczyna się 15 maja 1265 r. do ...?
O co chodzi: postanowiliście (w karcie postaci napiszcie dlaczego ) wyruszyć na poszukiwanie potężnych, magicznych, królewskich artefaktów. Jesteście sobie obcy! Możecie albo współpracować lub rywalizować - wasz wybór


Karta postaci

- imię i nazwisko (i/lub przydomek)
- rasa (wszystkie dozwolone!!!)
- wiek
- klasa (jakakolwiek - wytłumaczcie co wam ona daje)
- płeć
- stosunek do jakiejś z ras (np. nie lubisz elfów, lub uwielbiasz niziołków)
- krótka historia
- pochodzenie (królewskie, zwykłe), rodzice
- wiara*
- magia**
- znajomości (nie trzeba)
- ekwipunek (bez przesady, coś co pozwoli przetrwać w dziczy + coś luksusowego [piwo, koc, starą książkę]) + 5-10 sztuk złota
- awatar (nie trzeba, ale fajnie by było )
- umiejętności

*nie obowiązkowa, wiara dzieli się na:
- inizm - wiara politeistyczna, wiara w boga słońca, księżyca oraz wszystkich żywiołów - elfy, mroczne elfy
- ojnolizm - wiara politeistyczna, wiara w to, że nieludzie to twory zła i trzeba je zabijać - ludzie
- tiwenizm - wiara monoteistyczna, wierzą w jednego boga - Li'khana, wierzą, że zabijanie czegokolwiek jest złem i zabijać można tylko w obronie własniej lub bliskich - ludzie, niziołki, gnomy, krasnoludy
- brak
- inna - opisz


**wtedy gdy wybierzesz klase mag, magia dzieli się na:
- kapłaństwo
- druidztwo
- szamaństwo
- czarnoksięstwo
- nekromancja
- magia runiczna
- magia żywiołów (woda, powietrze, ziemia, ogień)
- inne - napiszcie co



Kontynenty



- Lythia - kontynent znajdujący się na północy, zamieszkiwany był głównie przez elfy i mroczne elfy (na samej górze ulokowały się również krasnoludy z powodu dużych ilości złóż. Przyciągnęła je także świątynia Fyghn w północnym Veen, w której oprócz wcześniej wymienionych artefaktów skrywały się również zapiski i relikty związane z magią run - jedyną magią, jaką krasnoludy lubiły i praktykowały. Niestety mroczne elfy (na ich ziemiach znajdowała się owa świątynia) nie pozwoliły położyć łapsk krasnoludów na tej świątyni. Dla nich ta świątynia była bezużyteczna, ale chciały zrobić na złość krasnoludom, których nie lubiły.
- Mechania - kontynent znajdujący się w centrum, zamieszkiwany był głównie przez gnomy i niziołki, a w mniejszych ilościach przez ludzi. Jest tu nawet dość duża wioska trolli usytuowana na zachodzie. Kontynent ten przyciągał wielu turystów, ze wzgląd na wynalazki robione przez gnomy i szkołę run. Na ziemiach niziołków znajduje się magiczna świątynia, którą sprzedały ludziom, a oni zrobili tam szkołę magii run.
- Phebia - kontynent znajdujący się na zachodzie, zamieszkiwany był głównie przez orków, gobliny i wiedźmy. Są dwa powody, żeby tu przyjechać. Albo ty (lub ktoś z rodziny) jest chory na poważną chorobę i chce się udać do wiedźm albo chcesz odwiedzić świątynie Jalls.
- Puszcza Kości - kontunent położony na południowym wschodzie. Nie ma tu żadnych drzew, ani żadnego zwierza. Jedyne co można tu znaleźć to kilka bestii, które zagryzą cię na śmierć lub szkołę nekromancji. A i jeszcze małą świątynie w której zrobiła swoje leże królowa Sfinów.
- Poan - kontynent znajdujący się na południu. Jest tam klimat pustynny. Kiedyś była zamieszkiwana przez gremliny, lecz zostały wybite przez wyznawców ojnolizmu, którzy zbudowali wioskę obok świątyni Hensai, w której czcią swoich bogów.
- Vandelia - kontynent położony na wschodzie, zamieszkiwany głównie przez krasnoludy, ze względu na dużą ilość złóż. Na tym kontynencie znajduje się każdy surowiec jaki odkryto (oprócz soli, która jest wydobywana z kopalń na północy). Znajduje się tu również świątynia Krasnoludzkich Młotów (tak została nazwana), w której najwyżsi kapłani run mają swoją siedzibę (głównie krasnoludy, lecz nie zabraknie tu gnomów i ludzi).

I na koniec

Koniec rekrutacji - 17 czerwca 2016r. Myślę, że to wystarczający czas
1-2 posty tygodniowo - prosiłbym o 2, lecz 1 też wystarczy.
Kości nie używam.
Przeklinać można (bez przesady)
KP wysyłajcie na PW
Jeśli czegoś nie dopisałem proszę mnie powiadomić
I proszę o wyrozumiałość, gdyż to moja pierwsza sesja
Będę korzystał z GDOC

Więcej informacji




Miasta

- w Lythii:
  • Minewood - podziemne, krasnoludzkie miasto. Wydobywa tam się sól i węgiel. Królem Minewood jest Hengvul - syn Ghima III. To on zbiera drużynę, by zdobyła dla niego królewskie artefakty. Przez dłuższy czas toczyło wojnę z mrocznymi elfami, lecz po tym jak Etnilda zabiła Ghima III zawarli pokój.
  • ggg
 
__________________
Gdy ci smutno, gdy ci źle... napij się piwa *śmiech*

Ostatnio edytowane przez mac003 : 08-06-2016 o 21:32.
mac003 jest offline